دسته‌بندی مطالب

آخرین مطالب

لوگو قوتر

موسسه مهاجرتی دکتر مهرآیین مخبری

لوکیشن

آدرس

تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، برج سایه،  طبقه ۹، واحد ۲

درخواست مشاوره

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کانادا

آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کانادا

آخرین بروزرسانی: 8 خرداد 1402

آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کانادا در 2022

از آنجایی که کانادا یک مقصد محبوب برای دانشجویان بین المللی است که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند، متقاضیان تحصیل در دانشگاه‌های کانادا می خواهند بدانند که برای مهاجرت تحصیلی به این کشور و شرکت در دوره‌های آموزشی مختلف چه معیارهایی را باید رعایت کنند. مهارت زبان برای ویزای دانشجویی کانادا الزامی است، همچنین مهارت زبان و دانش آکادمیک توسط موسسات آموزشی مورد نیاز است.

همچنین آزمون‌های متعددی برای دانشجویان وجود دارد که می‌تواند مهارت آنها را در زبان‌های انگلیسی، فرانسوی یا هر دو و یا در رشته‌هایی مانند علوم، ریاضیات و پزشکی تأیید کند. در این مقاله به صورت اختصاصی به بررسی و معرفی آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کانادا در 2022 پرداخته شده است. موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری (MMCF) در تلاش است تا با ارائه مشاوره تخصصی و خدمات متنوع جوابگوی تمامی سوالات شما در زمینه مهاجرت به کانادا باشد.

بیشتر بخوانیم : پیشنهاد می‌کنیم مقاله تحصیل در کانادا برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

فهرست مطالب :

آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کانادا در 2022 : آزمون‌های مهارت زبان انگلیسی

از آنجایی که کانادا به عنوان کشور انگلیسی زبان شناخته می شود، هر فرد دانشجوی بین المللی که در آنجا تحصیل، کار یا زندگی می کند باید ثابت کند که به مهارت‌های زبان انگلیسی تسلط کافی دارد. برای تحصیل در دانشگاه‌های کانادا، بیشتر ارائه نمرات آزمون آیلتس IELTS مورد نیاز است. اما بسته به الزامات پذیرش هر دانشگاه آزمون تافل TOEFL و آزمون PTE نیز قابل قبول است. آزمون‌های خاصی مانند CAEL و CELPIP نیز مخصوص کانادا هستند.

دانشگاه IELTS TOEFL PTE CAEL MELAB
University of Toronto دانشگاه تورنتو 6.5 به طوریکه هیچ یک از مهارت‌ها کمتر از 6.0 نباشد 100، با امتیاز 22 در بخش رایتینگ 70 به طوریکه هیچ یک از مهارت‌ها کمتر از 60 نباشد
McGill University دانشگاه مک گیل 6.5 86، با امتیاز 20 درهر بخش 86، با امتیاز 20 درهر بخش 70 به طوریکه هیچ یک از مهارت‌ها کمتر از 60 نباشد
University of British Columbia دانشگاه بریتیش کلمبیا 6.5 به طوریکه هیچ یک از مهارت‌ها کمتر از 6.0 نباشد 90 65، با امتیاز 60 درهر بخش 70 85
University of Alberta دانشگاه آلبرتا 6.5 به طوریکه هیچ یک از مهارت‌ها کمتر از 5.5 نباشد 90، با امتیاز 21 درهر بخش 59 70 85
McMaster University دانشگاه مک مستر 6.5 86، با امتیاز 20 درهر بخش 60 70 به طوریکه هیچ یک از مهارت‌ها کمتر از 60 نباشد 85

به این نکته توجه داشته باشید که برای اهداف ویزا، باید استانداردهای معیارهای زبان کانادایی (CLB : Canadian Language Benchmarks) را رعایت کنید.

آزمون آیلتس IELTS

تمامی موسسات در کانادا آیلتس را به عنوان گواهینامه مهارت زبان انگلیسی می پذیرند. توجه داشته باشید که نمرات آیلتس تا دو سال اعتبار دارند.  آزمون آیلتس جنرال برای مقاصد مهاجرتی یا کاری انجام می شود، در حالی که آزمون آیلتس آکادمیک توسط دانشجویان برای تحصیل در خارج از کشور انجام می شود. پس از دریافت نتایج آزمون آیلتس آکادمیک، می توانید حداکثر پنج موسسه را انتخاب کنید تا به صورت خودکار نمرات را به صورت رایگان به آنها ارسال کنند.

آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کانادا

همچنین ممکن است مجبور نباشید که نمرات این آزمون را ارائه نمایید:

  • شما حداقل 4 سال در یک کشور انگلیسی زبان ساکن بوده‌اید.
  • شما شهروند کشوری هستید که زبان رسمی آن انگلیسی است.
  • حداقل 3 سال است که در یک موسسه آموزشی انگلیسی متوسطه شرکت کرده‌اید.

برای دریافت ویزای کانادا به آیلتس با حداقل نمره کلی 6.0 نیاز دارید، اما به طور متوسط ​​موسسات آموزشی نمره 6.5 را درخواست می کنند. ویزای تحصیلی کانادا برای هر دو دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دیپلم نیاز به نمره آیلتس دارد. همچنین نمره آیلتس 6.5 و بالاتر برای دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های برتر کانادا لازم است.

برای تحصیل MBA در کانادا اکثر کالج‌ها GMAT را همراه با آزمون آیلتس ترجیح می دهند. اما تعداد کمی از کالج ها وجود دارند که پذیرش را فقط بر اساس نمره آیلتس شما نیز می پذیرند. بنابراین، داوطلبان متقاضی MBA در کانادا با آیلتس می‌توانند درخواست دهند.

آزمون تافل TOEFL

TOEFL توسط تمام دانشگاه‌های کانادا پذیرفته می شود. شما می توانید آزمون تافل اینترنتی یا آزمون تافل کاغذی را انجام دهید، اگرچه تافل برای کانادا به طور کلی بر PDT ترجیح داده می شود. پس از دریافت نتایج، باید در عرض دو سال، یعنی قبل از انقضای آن، درخواست بدهید و در دانشگاه مورد نظر خود قبول شوید. میانگین نمره مورد نیاز تافل در دانشگاه‌های کانادا 80-100 است.

آزمون PTE

PTE به تدریج در کانادا به رسمیت شناخته می شود، بنابراین ممکن است توسط همه دانشگاه‌ها پذیرفته نشود. به دانشجویان توصیه می‌شود قبل از دادن آزمون با مؤسسه‌ای که قصد دارند برای آن درخواست دهند، الزامات پذیرش دانشگاه چک کنند. علاوه بر این، اگر حداقل 3 سال تحصیل در هر موسسه دانشگاهی که زبان انگلیسی آن زبان رسمی است را گذرانده باشید، از آزمون معاف خواهید بود.

آزمون دولینگو Duolingo

آزمون انگلیسی Duolingo یک ابزار مهارت یادگیری زبان است که برای دانشجویان و موسسات بین المللی طراحی شده است. اپلیکیشن Duolingo به‌عنوان درخت مهارتی از آموزش‌ها عمل می‌کند که شامل تمرین‌های گوش دادن، فلش کارت‌ها و سوالات چندگزینه‌ای است تا به شما در یادگیری کلمات، عبارات و جملات جدید کمک کند.

آزمون CAEL

آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کانادا

آزمون CAEL را می توان در یک مرکز آزمون در کانادا، ایالات متحده آمریکا، هند، امارات، فیلیپین یا چین به مبلغ انجام داد. این آزمون مهارت زبان انگلیسی شما را در چهار مؤلفه یعنی Reading، Listening، Writing و Speaking بررسی می کند. شما مقاله می خوانید، به یک سخنرانی گوش می دهید، به سوالات پاسخ می دهید و یک مقاله کوتاه می نویسید. شما در مقیاس 10 تا 90 ارزیابی خواهید شد. بهترین چیز در مورد CAEL این است که می توانید نتایج را به صورت آنلاین طی 8 روز کاری پس از اتمام آزمون مشاهده کنید.

آزمون MELAB

MELAB که توسط مؤسسه زبان انگلیسی دانشگاه میشیگان ارائه می‌شود، آزمونی است که توسط افراد غیر انگلیسی زبان در بیش از ۷۰ کشور جهان برای واجد شرایط بودن استانداردهای مهارت انگلیسی در کشورهایی مانند کانادا، ایالات متحده و بریتانیا ارائه می‌شود. نمرات این آزمون به مدت دو سال معتبر است.

آزمون CELPIP

CELPIP دو نوع است – آزمون عمومی که برای درخواست های اقامت دائم و آزمون عمومی LS که برای درخواست‌های شهروندی توسط اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC در نظر گرفته شده است. آزمون جنرال که معمولا توسط دانشجویان انجام می شود، نمرات آن تا دو سال معتبر است. همچنین حداقل نمره 7 برای اهداف ویزا مورد نیاز است.

آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کانادا

بیش از 180 موسسه و کالج در کانادا آزمون زبان انگلیسی آکادمیک کانادا را به رسمیت می شناسند، از جمله تمام دانشگاه های انگلیسی زبان و 82 درصد از کالج های انگلیسی زبان. این آزمون تسلط شما به زبان انگلیسی را در چهار زمینه خواندن، شنیدن، نوشتن و صحبت کردن ارزیابی می کند. آزمون CAEL بسیار سازگار است زیرا ممکن است به صورت آنلاین در خانه یا در یک مرکز آزمایش انجام شود. عملکرد شما در مقیاس 10 تا 90 درجه بندی می شود. بهترین بخش CAEL این است که می توانید نتایج خود را به صورت آنلاین در عرض 8 روز کاری پس از شرکت در آزمون بررسی کنید.

آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کانادا در 2022 : آزمون‌های زبان فرانسه

تقریباً 20.6 درصد از جمعیت کانادا به زبان فرانسوی صحبت می کنند که عمدتاً در استان کبک متمرکز هستند. در برخی از دانشگاه‌های آن منطقه و حتی در برخی مناطق دیگر، دوره‌هایی با زبان فرانسه برگزار می‌شود.

بنابراین، بررسی این نکته مهم است که دانشجویان بین‌المللی که به این برنامه‌ها می‌پیوندند، به اندازه کافی زبان فرانسه را برای درک آنچه تدریس می‌شود می‌دانند. نمرات پذیرفته شده TEF یا TEFAQ با استانداردهای Niveaux de Compétence Linguistique Canadiens (NCLC) مطابقت دارد.

آزمون TEF

TEF کانادا مهارت زبان شما را در فرانسه با استفاده از یک مقیاس 7 سطحی بر اساس CEFRL (چارچوب مشترک اروپایی مرجع برای زبان‌ها Common European Framework of Reference for Languages) و CLB (معیارهای زبان کانادایی Canadian Language Benchmarks) ارزیابی می کند.

آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کانادا

این آزمون شامل ماژول های Reading، Listening، Writing و Speaking می باشد. نمرات نه تنها توسط موسسات آموزشی ، بلکه برای اهداف ویزا نیز در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال، دانشگاه کبک در مونترال (QUAM) به نمره TEF 400 نیاز دارد.

آزمون TEFAQ

TEFAQ در کبک مشابه TEF است، با این تفاوت که فقط برای کسانی که به استان کبک مهاجرت می کنند قابل استفاده است. به دانشجویان توصیه می شود که TEF را به جای TEFAQ انتخاب کنند زیرا اولی در سراسر کانادا به رسمیت شناخته شده است در حالی که دومی فقط توسط دولت کبک به رسمیت شناخته می شود.

آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کانادا در 2022 : آزمون‌های استعداد تحصیلی

دانشجویانی که برای برنامه‌های خاصی درخواست می‌کنند ممکن است برای واجد شرایط بودن در آزمون‌های موضوعی خاص واجد شرایط باشند، می‌توانند در امتحاناتی مانند GMAT و GRE برای تحصیل در کانادا شرکت کنند.

آزمون GRE

GRE برای اکثر موسسات کانادایی یک آزمون اجباری نیست، اما اغلب اوقات نمره GRE باعث برجسته شدن درخواست شما می شود. دو نوع آزمون GRE کانادا وجود دارد : آزمون عمومی (General Test) و آزمون موضوعی (Subject Test).

آزمون عمومی معمولاً برای برنامه‌های تجاری و مدیریتی استفاده می‌شود، در حالی که آزمون‌های موضوعی در زمینه‌هایی مانند ریاضیات، ادبیات انگلیسی، زیست‌شناسی، شیمی، روان‌شناسی و فیزیک در دسترس هستند. دانشجویان متقاضی کارشناسی ارشد در کانادا به احتمال زیاد باید آن را بگذرانند.

آزمون GMAT

GMAT آزمونی انحصاری برای برنامه‌های مدیریت و کسب و کار است. بسیاری از برنامه‌های MBA در زمان پذیرش نمره GMAT را درخواست می کنند. برترین دانشکده‌های کسب و کار در کانادا استانداردهای نسبتاً بالایی دارند، بنابراین ممکن است نیاز باشد که امتیازی بسیار بیشتر از حداقل امتیاز برای GMAT کانادا کسب کنید.

دانشکده بازرگانی میانگین امتیاز GMAT
Rotman School of Management دانشکده مدیریت روتمن 658
Desautels Faculty of Management دانشکده مدیریت  Desautels 660
Schulich School of Business دانشکده کسب و کار Schulich 660
Ivey Business School دانشکده بازرگانی آیوی 661
Sauder School of Business دانشکده بازرگانی سادر 650

آزمون MCAT

MCAT یک آزمون استاندارد است که توسط انجمن کالج های پزشکی آمریکا (AAMC : Association of American Medical Colleges) انجام می شود و توسط بسیاری از دانشکده های پزشکی برتر در کانادا استفاده می شود. این آزمون دانش شما از زیست شناسی، بیوشیمی، بیوفیزیک، روانشناسی اجتماعی و همچنین مهارت های تحلیل انتقادی و استدلال شما را ارزیابی می کند.

نام دانشگاه امتیاز MCAT
McMaster University دانشگاه مک مستر 123  در تحلیل انتقادی و استدلال
University of British Columbia دانشگاه بریتیش کلمبیا 496، با 124 در هر بخش
McGill University دانشگاه مک گیل 510
University of Toronto دانشگاه تورنتو 500، با 125 در هر بخش
University of Montreal دانشگاه مونترال

توجه داشته باشید که دانشجویان بین المللی باید در آزمون پذیرش کالج پزشکی (MCAT : Medical College Admission Test) شرکت کنند. این آزمون به صورت آنلاین انجام می شود و شامل چهار بخش است و به مدت در 7.5 ساعت برگزار خواهد شد. امتیاز لازم و مورد قبول از 472 تا 528 متغیر است.

آزمون SAT

SAT (تست ارزیابی تحصیلی Scholastic Assessment Test) یک آزمون پذیرش برای دانشجویانی است که می خواهند در کالج ها و موسسات خارجی تحصیل کنند. این آزمون برای شرکت در دوره‌های آموزش عالی در ایالات متحده و کانادا بسیار مورد نیاز است. نتایج آزمون برای دانشجویانی که به دنبال پذیرش در برنامه های کارشناسی هستند مورد نیاز است. آزمون ارزیابی اسکولاستیک یک آزمون کتبی است که توانایی تفکر زبانی و ریاضی داوطلبان را ارزیابی می کند. از یک فرمت معمولی پیروی می کند و به سه بخش تقسیم می شود. شما می توانید از 200 تا 800 در هر یک از دو بخش، نمره کل 1600 را کسب کنید.

آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کانادا در 2022 : آزمون‌های رشته دندانپزشکی

آزمون DAT

برنامه آزمون استعداد دندانپزشکی (DAT : Dental Aptitude Test) توسط انجمن دندانپزشکی کانادا (CDA : Canadian Dental Association) برای کمک به دانشکده های دندانپزشکی در انتخاب دانشجویان سال اول ارائه شده است. دانشکده‌های دندانپزشکی از نمرات DAT در تصمیم گیری برای پذیرش استفاده می کنند.

آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کانادا

در حالی که اکثر دانشکده های دندانپزشکی متقاضیان را ملزم به شرکت در DAT می کنند، نتایج DAT تنها یکی از عواملی است که در ارزیابی متقاضیان در نظر گرفته می شود. مطالعات روایی نشان داده است که نمرات آزمون در ارتباط با عملکرد تحصیلی در پیش بینی موفقیت در دانشکده دندانپزشکی مفید است. اهمیت نسبی این پیش بینی ها در فرآیند پذیرش توسط هر دانشکده دندانپزشکی تعیین می شود.

آزمون DAT دو بار در سال، در ماه های نوامبر و فوریه، در مراکز مختلف آزمون در سراسر کانادا برگزار می شود. دانشجویان می‌توانند به دفعات نامحدود در برنامه DAT شرکت کنند.

آزمون های استعداد دندانپزشکی دارای آزمون انگلیسی و فرانسه می باشد. DAT از چهار عنصر برای آزمون انگلیسی و چهار عنصر برای آزمون فرانسوی تشکیل شده است. این آزمون چند گزینه ای است، به جز آزمون مهارت دستی و در مدت نیم روز انجام می شود.

DAT انگلیسی شامل یک بررسی علوم طبیعی (Survey of Natural Sciences)، یک تست توانایی ادراکی (Perceptual Ability Test)، یک تست درک مطلب (Reading Comprehension Test) و یک تست مهارت دستی (Manual Dexterity Test) است. DAT فرانسه نیز شامل یک بررسی علوم طبیعی، یک تست توانایی ادراکی و یک تست مهارت دستی است.

  • تعداد کل سوالات DAT انگلیسی : 210 سوال در مورد DAT انگلیسی است.
  • تعداد کل سوالات DAT فرانسوی: 160 سوال در مورد DAT فرانسوی، به علاوه تست مهارت دستی است.
  • بررسی علوم طبیعی شامل 40 سوال زیست شناسی و 30 سوال شیمی عمومی می‌باشد.
  • آزمون توانایی ادراکی شامل 90 سوال می باشد.
  • آزمون درک مطلب شامل 50 سوال است.

زمان بندی آزمون بصورت زیر می‌باشد:

  • بررسی علوم طبیعی – 60 دقیقه
  • توانایی ادراکی – 60 دقیقه
  • درک مطلب – 50 دقیقه

آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کانادا در 2022 : آزمون‌های رشته پزشکی

آزمون CASPer

کاسپر CASPer (ارزیابی اینترنتی برای نمونه‌برداری از ویژگی‌های شخصی Computer-Based Assessment for Sampling Personal Characteristics) یک آزمون پذیرش قضاوت موقعیتی است که توسط محققان دانشگاه مک مستر در کانادا ایجاد شده است که هدف آن اندازه‌گیری ویژگی‌هایی مانند حرفه‌ای بودن، اخلاق، ارتباطات و همدلی است. ممکن است توسط دانشکده‌های پزشکی به جای یا علاوه بر مصاحبه دانشکده پزشکی استفاده شود.

آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کانادا

توسعه دهندگان آزمون ادعا می کنند که روش های سنتی برای ارزیابی ویژگی های شخصی متقاضیان (مانند انگیزه نامه و مقالات، توصیه نامه‌ها و مصاحبه‌های استاندارد) ناکارآمد نشان داده شده است و کاسپر معیارهای قابل اعتمادی از حرفه‌ای بودن، اخلاق، ارتباطات و همدلی را در اختیار قرار می دهد.

کاسپر CASPer که در اصل یک آزمون مستقل بود، اکنون به عنوان بخشی از سه ارزیابی به نام Altus Suite انجام می شود. علاوه بر Casper، Altus Suite شامل Snapshot، یک ابزار پاسخ ویدیویی یک طرفه و Duet، یک پرسشنامه همسویی ارزش است که تناسب شما را با دانشکده‌های پزشکی ارزیابی می‌کند. البته همه دانشکده‌های پزشکی به کاسپر نیاز ندارند، اما تعداد دانشگاه‌هایی که نیاز دارند به طور پیوسته در حال افزایش است.

چگونه در آزمون کاسپر CASPer ثبت نام کنیم؟ می توانید از طریق وب سایت Altus Suite در آزمون کاسپر ثبت نام کنید.

هزینه شرکت در آزمون کاسپر CASPer چقدر است؟ هزینه آزمون غیر قابل استرداد حدودا 85 دلار است که توزیع نتایج شما برای هر سه ارزیابی Altus Suite را در هشت دانشکده پوشش می دهد. ارسال نتایج آزمون به برنامه‌های اضافی 15 دلار برای هر برنامه هزینه دارد.

تست کاسپر چه زمانی ارائه می شود؟ کی باید مصرف کنیم؟ آزمون کاسپر CASPer حداقل یک بار در ماه ارائه می شود و بیشترین تعداد تاریخ آزمون در تابستان و اوایل پاییز در دسترس است. می توان آن را بر روی هر رایانه ای با اتصال به اینترنت گرفت. تاریخ های آزمون خاص را می توان در وب سایت Altus Suite یافت.

البته توصیه می شود که حداقل سه روز قبل از تاریخ آزمون در آزمون ثبت نام کنید تا زمان کافی برای تأیید حساب و پردازش پرداخت در نظر گرفته شود. به خاطر داشته باشید که دانشکده‌های مختلف مهلت‌های مختلفی دارند که باید تا آن زمان کاسپر CASPer را بگیرید.

چقدر طول می کشد تا  نتایج کاسپر آماده و به دانشکده‌های پزشکی فرستاده شود؟ 2 تا 3 هفته طول می کشد تا امتحان کاسپر شما ارزیابی شود و به دانشکده‌های پزشکی موجود در لیست شما ارسال گردد.

نتایج کاسپر تا چه زمانی معتبر خواهد بود؟ نمرات کاسپر شما برای یک دوره درخواست و فقط برای نوع برنامه‌ای (مثلاً دانشکده‌های پزشکی آلوپاتیک allopathic) که در آن آزمون شرکت کرده‌اید، معتبر خواهد بود.

فرمت آزمون کاسپیر CASPer به چه صورت است؟

در آغاز سیکل برنامه 2022-2023، فرمت Casper تغییر نموده است، این آزمون کمی طولانی‌تر شد و پاسخ‌های ویدیویی ضبط‌شده را در خود جای داد. در قالب جدید خود، Casper یک آزمون 100 تا 120 دقیقه‌ای است که شامل 15 بخش است که 10 بخش آن سناریوهای ویدیویی (video-based scenarios) و 5 مورد از آنها سناریوهای کلمه‌ای (word-based scenarios) هستند (مشابه آنچه در طول یک مصاحبه کوتاه چندگانه (MMI : multiple mini interview) با آن مواجه خواهید شد. هر سناریو شامل سه سوال است که پنج دقیقه فرصت دارید به آنها پاسخ دهید.

سخن پایانی

اگر در حال برنامه ریزی برای اپلای کالج یا دانشگاه‌هایی در کانادا هستید؟ شما باید از آزمون‌های استاندارد مورد نیاز برای ورود به موسسات کانادایی آگاه باشید. بسیار مهم است که بدانید چه آزمون‌هایی را باید از قبل تکمیل کنید تا با موفقیت اپلای کنید. البته این امتحانات به مقطع تحصیلی شما بستگی دارد. در این مقاله تلاش نمودیم تا شما را با آزمون‌های مهم برای ورود به دانشگاه‌های کانادا شامل آزمون‌های زبان، آزمون‌های رشته‌های مدیریتی و بازرگانی، آزمون‌های رشته‌های پزشکی آشنا کنیم.

هدف موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری (MMCF) کمک به متقاضیان و حمایت آن‌ها در رسیدن به اهداف تحصیلی و مهاجرتی و شغلی است. مجموعه ما خدمات مختلفی را در کانادا ارائه می‌دهد. تیم متخصص مجموعه مهرآیین مخبری  به شما در بدست آوردن اهداف مهاجرتی تان در کانادا کمک خواهد کرد. خدمات خود را به ارائه مشاوره جامع اختصاص داده‌ایم. خدمات ما در زمینه بررسی جامع اولیه، مشاوره در مورد الزامات مورد نیاز، انتخاب رشته در دانشگاه مورد نظر، مراحل درخواست و دریافت پذیرش، کمک به تسهیل فرایند ویزا، همراه شما خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پیمایش به بالا