دسته‌بندی مطالب

آخرین مطالب

لوگو قوتر

موسسه مهاجرتی دکتر مهرآیین مخبری

لوکیشن

آدرس

تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، برج سایه،  طبقه ۹، واحد ۲

درخواست مشاوره

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
تحصیل در واشنگتن

تحصیل در واشنگتن

آخرین بروزرسانی: 8 خرداد 1402

ایالات متحده آمریکا از ایالت‌های متعددی تشکیل شده است و ناحیه فدرال آن واشنگتن دی سی (Washington DC) است. قطعا تحصیل در واشنگتن پایتخت ایالات متحده آمریکا مزیت‌های بیشماری برای دانشجویان بین المللی خواهد داشت. و فارغ التحصیلان از دانشگاه‌های برتر در واشنگتن به فرصت‌های شغلی بسیار خوبی دست خواهند یافت.

موسسه مهاجرتی دکتر مهرآیین مخبری (MMCF) در تلاش است تا با ارائه مشاوره تخصصی و خدمات متنوع جوابگوی تمامی سوالات شما در زمینه مهاجرت به آمریکا، تحصیل در آمریکا و دریافت ویزای تحصیلی آمریکا باشد.

تحصیل در واشنگتن

برای تمامی مقاطع تحصیلی، لیسانس، کارشناسی ارشد و دکتری (مطالعات دکتری)، دانشگاه‌های D.C طیف گسترده‌ای از رشته‌های موضوعی همانند علوم سیاسی، حقوق، داروسازی، دامپزشکی، مشاوره و غیره را ارائه می‌دهند که دانشجویان می‌توانند در آن‌ها تخصص بگیرند. در برخی از دانشگاه‌ها، می‌توانید مدارک دکتری بین‌رشته‌ای را بیابید که به شما امکان می‌دهد برنامه خود را سفارشی کنید و سه رشته را ترکیب کنید.

تحصیل در واشنگتن

دانشجویان علاقه مند به مدارک آنلاین (یادگیری از راه دور)، می توانند برنامه های کارشناسی ارشد مانند مهندسی، علوم غذایی، علوم زیستی و MBA را دنبال کنند. شما همچنین می توانید در دوره های تابستانی به صورت آنلاین ثبت نام کنید و موضوعات بسیار مرتبط را به عنوان مقدمه یا به عنوان یک تجربه یادگیری فشرده مطالعه کنید. دانشگاه جورج واشنگتن، دانشگاه هاوارد و دانشگاه جورج تاون همگی دارای برنامه های پزشکی بسیار معتبری هستند که با بیمارستان های آموزشی مرتبط همکاری می کنند.

رتبه واشنگتن دی سی 2022 رتبه کالج ایالات متحده 2022 دانشگاه
1 32 Georgetown University دانشگاه جورج تاون
2 72 George Washington University دانشگاه جورج واشنگتن
3 =109 Howard University دانشگاه هوارد
4 =138 American University دانشگاه آمریکایی
5 =154 The Catholic University of America دانشگاه کاتولیک آمریکا

تجربه زندگی دانشجویی با تحصیل در واشنگتن

واشنگتن دی سی با مساحت تنها 68.3 مایل مربع، مسلماً دارای مکان‌ها و آثار باستانی با اهمیت فرهنگی، تاریخی و سیاسی در هر مایل مربع از هر ایالتی است. این منطقه نه تنها خانه کاخ سفید و 177 سفارت خارجی است، بلکه معماری خیره‌کننده‌ای را در قالب ساختمان کنگره ایالتی و ساختمان‌های دولتی بی‌شماری ارائه می‌کند، همراه با جایگاهی قوی در هنر که توسط مؤسساتی مانند مرکز کندی، گالری ملی هنر و کتابخانه فولگر شکسپیر. همچنین 19 دانشگاه در واشنگتن دی سی وجود دارد.

تحصیل در واشنگتن

مرکز خرید ملی واشنگتن دی سی، باغ جلویی ساختمان ایالت، یک پارک بزرگ است که در سایه بسیاری از بناهای یادبود معروف کشور از جمله یادبودهای لینکلن و جفرسون و بنای یادبود واشنگتن قرار دارد. این مرکز خرید سالانه تقریباً 24 میلیون بازدیدکننده دارد و مکانی برای اعتراضات و تجمعات سیاسی از همه نوع، و همچنین جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی است – اگر تصمیم به حضور در دانشگاه واشنگتن دی سی داشته باشید، مجموعه ای از فعالیت ها را ایجاد می کند.

همچنین تاریخ در واشنگتن دی سی بسیار مهم است و اکثریت قریب به اتفاق 19 موزه، گالری و پارک مؤسسه اسمیتسونیان (بزرگترین مجموعه موزه ها و مراکز تحقیقاتی جهان، که در مجموع بیش از 135 میلیون شیء را در خود جای داده‌اند) در این منطقه قرار دارند.

این شهر همچنین به خاطر صحنه جاز خود مشهور است، اما اگر موسیقی جاز مورد علاقه شما نیست، مشکلی نیست: این منطقه دارای زندگی شبانه پر جنب و جوش و دانشجو محور و همچنین بارها و رستوران های متعددی است که گردشگران، دانشجویان، مقامات دولتی و جمعیت بزرگ طبقه کارگر دی سی دست به دست می شود.

ساکنان دی سی به خاطر صدای سیاسی خود مشهور هستند، و اگر شما اینجا را انتخاب می کنید که تحصیل کنید، باید انتظار داشته باشید که با همکلاسی ها و محلی ها به بحث و دفاع از تمایلات سیاسی خود بپردازید. این به معنای فضای زیاد برای گفتگوهای روشنفکرانه پر جنب و جوش و افزایش آگاهی از سیاست های روزمره و مسائل بزرگ است.

حقایقی که باید برای تحصیل در واشنگتن بدانید؟

  • جمعیت این شهر تقریباً 693972 نفر تخمین زده می شود که به لطف مسافرانی که از حومه مریلند و ویرجینیا وارد می شوند، این تعداد در طول هفته کاری به بیش از یک میلیون نفر می رسد.
  • منطقه شهری واشنگتن بیش از شش میلیون جمعیت دارد و آن را به هفتمین منطقه شهری بزرگ در ایالات متحده تبدیل می کند.
  • نام کلمبیا از کریستوفر کلمب، کاشف ژنووسی که اولین سکونتگاه غیر بومی را در قاره آمریکا ایجاد کرد، گرفته شده است. در حالی که واشنگتن از اولین رئیس جمهور ایالات متحده، جورج واشنگتن، گرفته شده است.
  • کتابخانه کنگره که اعلامیه استقلال را در خود جای داده است، با بیش از 5 میلیون کتاب و در مجموع بیش از 151 میلیون مورد، بزرگترین مجموعه کتابخانه در جهان است.
  • 29 درصد از مشاغل در واشنگتن دی سی به دولت فدرال مرتبط است.
  • گردشگری دومین صنعت بزرگ واشنگتن دی سی است.
  • از آنجایی که این ایالت ایالات متحده نیست، واشنگتن دی سی هیچ نماینده ای در کنگره ندارد. در عوض، ساکنان یک نماینده بدون رای به مجلس نمایندگان، در حال حاضر النور هولمز نورتون، را انتخاب می کنند که ممکن است در کمیته ها بنشیند، در بحث ها شرکت کند و قانون را معرفی کند، اما نمی تواند در مجلس رای دهد. این ناحیه هیچ نمایندگی رسمی در سنای ایالات متحده ندارد.
  • این شهر توسط سرگرد Pierre Charles L’Enfant طراحی شد و اولین شهر آمریکایی بود که از ابتدا در سال 1791 برنامه ریزی شد.
  • پرچم شهر (و پرچم ملی) بر اساس نشان خانوادگی جورج واشنگتن است.
  • از شهروند واشنگتن می توان به بیل نای “مرد علم”، مدیر سابق اف بی آی جی. ادگار هوور، بازیگران ساموئل ال جکسون و ناتالی پورتمن، تاجر و مدیر ارشد اجرایی فیس بوک شریل سندبرگ، موسیقیدان دوک الینگتون، و معاون سابق رئیس جمهور و فعال محیط زیست اشاره کرد.

معرفی دانشگاه جورج تاون (Georgetown University) برای تحصیل در واشنگتن

قدیمی تر از خود منطقه، دانشگاه جورج تاون بالاترین رتبه دانشگاه در واشنگتن دی سی است. دانشگاه جورج تاون با رتبه 227 در جهان و 53 در ایالات متحده، در محله تاریخی جورج تاون قرار دارد که در ابتدا به مریلند تعلق داشت، اما بعداً بخشی از ناحیه پایتخت شد. خود دانشگاه درست در غرب مرکز شهر و در شمال رودخانه وسیع پوتوماک واقع شده است که با پارک Foundry Branch Valley همسایه است.

دانشگاه جورج تاون با تعداد کمی بیش از 17800 دانشجو، قدیمی ترین دانشگاه یسوعی و کاتولیک در ایالات متحده است، اگرچه همیشه مستقل از هر مرجع مذهبی اداره می شود. این موسسه آموزشی همیشه بر پژوهش متمرکز بوده است و مرکز آموزش و نیروی کار و مرکز سرطان وینسنت لومباردی است، جایی که محققان واکسن HPV را برای سرطان دهانه رحم توسعه دادند. این دانشگاه در حال حاضر دارای بودجه تحقیقاتی 183.8 میلیون دلاری است.

اعضای هیئت علمی فعلی دانشگاه جورج تاون عبارتند از مادلین آلبرایت، وزیر امور خارجه سابق ایالات متحده و مایکل دایسون است. فارغ التحصیلان برجسته شامل بیل کلینتون رئیس جمهور سابق ایالات متحده، مری جردن روزنامه نگار برنده جایزه پولیتزر و خوزه مانوئل باروسو رئیس کمیسیون اروپا هستند. این دانشگاه واشنگتن دی سی همچنین به عنوان خانه بزرگترین سازمان خیریه غیرانتفاعی دانشجویی جهان ( Students of Georgetown Inc)  شناخته شده است.

معرفی دانشگاه جورج واشنگتن (George Washington University) برای تحصیل در واشنگتن

یکی دیگر از دانشگاه‌های تحقیقاتی خصوصی، دانشگاه جورج واشنگتن به نام اولین رئیس جمهور کشور نامگذاری شد و در سال 1821 تأسیس شد. دانشگاه جورج واشنگتن با رتبه 352 در جهان و رتبه 68 در ایالات متحده، از 10 دانشکده تشکیل شده است. و دانشکده امور بین الملل پردیس اصلی دانشگاه در همسایگی فاگی باتم واقع شده است. این یک مکان مرکزی بسیار چشمگیر است که فقط چند دقیقه از کاخ سفید به شرق، یادبود لینکلن در جنوب و رودخانه پوتوماک در غرب فاصله دارد. جمعیت دانشجویی این موسسه با بیش از 26000 نفر به دلیل فعالیت‌های سیاسی، با 300 سازمان دانشجویی ثبت‌شده در دانشگاه، که تعداد زیادی از آنها مبتنی بر ورزش هستند، شناخته شده است.

معرفی دانشگاه آمریکایی (American University) برای تحصیل در واشنگتن

دانشگاه آمریکایی یک دانشگاه خصوصی با برنامه درسی هنرهای لیبرال است که بر برنامه‌های قوی در سیاست‌های عمومی و امور عمومی و حقوق بین‌الملل و حقوق بشر تأکید دارد که تا حدی  می‌توان آن را به موقعیت مکانی این دانشگاه در شهر واشنگتن نسبت داد. از سال 2018، رتبه 471-480 در جهان و رتبه 90 در ایالات متحده است. علیرغم رقابت داغ برای این عنوان، دانشگاه آمریکایی همچنین توسط نظرسنجی پرینستون ریویو از دانشجویان سه بار بین سال‌های 2008 و 2012 به عنوان «فعال‌ترین موسسه سیاسی» در کشور رتبه‌بندی شده است.

در سطح بین المللی، دانشگاه آمریکایی دارای جمعیتی در حدود 12000 دانشجو از 124 کشور مختلف و همچنین ایالات متحده است که می توانند از تمرکز دانشکده بر درک بین المللی استفاده کنند، که در تحقیقات و برنامه‌های پیشنهادی دانشکده منعکس شده است. این موسسه آموزشی همچنین مکرراً میزبان برخی از رهبران سیاسی است، و این یکی دیگر از گزینه‌های جذاب برای کسانی است که مایل به تحصیل در دانشگاهی در واشنگتن دی سی هستند. دانشگاه آمریکایی که در کمتر از پنج مایلی شمال غربی مرکز شهر و جاذبه‌های اصلی واشنگتن دی سی واقع شده است، دارای یک پردیس 84 هکتاری است که خانه درختکاری ملی و باغ عمومی گیاه‌شناسی است.

معرفی دانشگاه هوارد (Howard University ) برای تحصیل در واشنگتن

پنجمین در فهرست دانشگاه‌های برتر در واشنگتن دی‌سی، دانشگاه هوارد یکی دیگر از مؤسسات با سابقه غنی است که در سال 1867 تأسیس شد. این دانشگاه واشنگتن دی سی، واقع در شمال غربی دی سی در 256 هکتار، از تعدادی دانشکده از جمله دانشکده های بازرگانی، دندانپزشکی، داروسازی، ارتباطات، آموزش، هنر و علوم و الهیات تشکیل شده است. در آخرین رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی QS، دانشگاه هوارد در رتبه 551 تا 600 در جهان و در بین 125 دانشگاه برتر ایالات متحده قرار دارد. همچنین توسط بنیاد کارنگی به عنوان دانشگاه تحقیقاتی سطح 1 طبقه بندی شده است.

فرصت‌های شغلی با تحصیل در واشنگتن

واشنگتن اقتصاد رو به رشد و متنوعی دارد که بیشتر بر مشاغل خدمات فنی و تخصصی و تجاری تمرکز دارد. واشنگتن دی سی به عنوان پایتخت ایالات متحده و دفتر مرکزی دولت فدرال در شرکت‌های حقوقی، سازمان‌های غیرانتفاعی، شرکت‌های لابی، اتحادیه های کارگری، گروه های تجاری صنعتی و انجمن های حرفه ای فراوان است. گردشگری دومین صنعت بزرگ واشنگتن است و پس از آن آموزش، امور مالی، سیاست های عمومی و تحقیقات علمی قرار دارند.

تحصیل در واشنگتن

شرکت های معروف با دفاتر بومی عبارتند از بانک جهانی، صندوق بین المللی پول (IMF)، سازمان کشورهای آمریکایی، بانک توسعه بین آمریکایی، سازمان بهداشت پان آمریکا، واشنگتن پست، کانال نشنال جئوگرافیک، آتلانتیک مدیا، ماریوت. هتل ها و استراحتگاه ها، AT&T، ناسا، Greenpeace، ویرجینیا تک هستند. دانشجویان می توانند دوره های کارآموزی متعددی را دنبال کنند، به عنوان مثال در داخل مجله نشنال جئوگرافیک، که اغلب این نوع فرصت ها را ارائه می دهد.

فضای بین المللی برای تحصیل در واشنگتن

دفتر مرکزی دولت ایالات متحده در واشنگتن دی سی است و سفارتخانه های متعدد و سازمان های بین المللی زیادی در این شهر فعال هستند. متخصصان بین المللی تقریباً از همه کشورهای جهان در این شهر کار و زندگی می کنند. حدود 13 درصد از جمعیت این کشور متولد خارج هستند، عمده جوامع قومی متعلق به مردم جزیره آسیایی، هندی، هاوایی، اسپانیایی تبار و اقیانوس آرام است. دی سی همچنین دارای جمعیت زیادی از مهاجران آفریقایی است. مردم محلی دی سی بسیار درگیر سیاست هستند و آماده مناظره با هر کسی هستند.

معرفی دانشگاه‌های برتر برای تحصیل در واشنگتن

در ادامه برخی از دانشگاه‌ها که شهرت و اعتبار جهانی دارند و از رنکینگ خوبی نیز برخوردار هستند، معرفی شده است. اکثر کالج‌ها و دانشگاه‌های برتر در واشنگتن در منطقه شهری سیاتل واقع شده اند، جایی که بیش از 50 درصد از کل جمعیت واشنگتن در آن زندگی می کنند. ترکیبی از دانشگاه‌های تحقیقاتی بزرگ، کالج‌های متوسط، کالج‌های کوچک هنرهای لیبرال و چند مدرسه هنری در واشنگتن واقع شده‌اند. بسیاری از کالج‌ها و دانشگاه‌ها در واشنگتن دارای بورسیه هستند و برخی در شهرهای Spokane، Tacoma، Bellevue و مرکز ایالت، Olympia واقع شده‌اند.

رتبه دانشگاه شهر
1 University of Washington دانشگاه واشنگتن Seattle سیاتل
2 Washington State University دانشگاه ایالتی واشنگتن Pullman پولمن
3 Western Washington University دانشگاه وسترن واشنگتن Bellingham بلینگهام
4 The Evergreen State College کالج ایالتی همیشه سبز Olympia المپیا
5 Seattle University دانشگاه سیاتل Seattle سیاتل
6 Gonzaga University دانشگاه گونزاگا Spokane اسپوکین
7 Eastern Washington University دانشگاه واشنگتن شرقی Cheney چنی
8 Central Washington University دانشگاه مرکزی واشنگتن Ellensburg … النزبورگ …
9 Whitman College کالج ویتمن Walla Walla والا والا
10 Seattle Pacific University دانشگاه سیاتل اقیانوس آرام Seattle سیاتل
11 Pacific Lutheran University دانشگاه لوتری اقیانوس آرام Tacoma تاکوما
12 University of Puget Sound دانشگاه پوجت ساوند Tacoma تاکوما
13 Bastyr University دانشگاه باستیر Kenmore کنمور
14 Bellevue College کالج بلوو Bellevue بلوو
15 City University of Seattle دانشگاه سیتی سیاتل Seattle … سیاتل…
16 Seattle Central College کالج مرکزی سیاتل Seattle سیاتل
17 Whitworth University دانشگاه ویتورث Spokane اسپوکین
18 Walla Walla University دانشگاه والا والا College Place محل کالج
19 Saint Martin’s University دانشگاه سنت مارتین Lacey لیسی
20 Cornish College of the Arts کالج هنر کورنیش Seattle سیاتل
21 Northwest University دانشگاه شمال غربی Kirkland … کرکلند …
22 Lake Washington Institute of Technology موسسه فناوری دریاچه واشنگتن Kirkland کرکلند
23 Heritage University دانشگاه هریتیج Toppenish تاپنیش
24 Columbia Basin College کالج حوضه کلمبیا Pasco پاسکو
25 Centralia College کالج Centralia Centralia Centralia

هزینه زندگی و هزینه تحصیل در واشنگتن

مانند بسیاری از مناطق ایالات متحده، هزینه های تحصیل در آمریکا توسط دانشجویان بین المللی و دانشجویان مقیم می تواند برای مؤسسات دولتی متفاوت باشد. به عنوان مثال، هزینه تحصیل برای فارغ التحصیلان در دانشگاه ناحیه کلمبیا برای دانشجویان بین المللی حدود 35000 دلار است، در حالی که برای دانشجویانی که قبلاً در واشنگتن اقامت دارند این هزینه‌ها حدود 10000 دلار در هر سال تحصیلی است. دانشگاه های خصوصی تمایل دارند برای همه دانشجویان هزینه یکسانی داشته باشند. هزینه تحصیل در دانشگاه جورج واشنگتن حدود 29000 دلار در سال است و در دانشگاه جورج تاون حدود 49000 تا 58000 دلار در سال تحصیلی است.

پذیرش و برنامه‌های آموزشی برای تحصیل در واشنگتن

اکثر برنامه های تحصیلات تکمیلی در واشنگتن به مدرک کارشناسی در یک موضوع مرتبط نیاز دارند. پذیرش در برخی از رشته های سیاست و روابط بین الملل بسیار رقابتی است و صرف داشتن مدرک الزاما کافی نخواهد بود. برخی از تجربه کاری مرتبط مزیت بزرگی خواهد بود. مدارک اعطا شده توسط مؤسسات خارج از ایالات متحده احتمالاً نیاز به تأیید اعتبار توسط یک سازمان مستقل دارد که توسط شورای اعتباربخشی آموزش عالی مستقر در ایالات متحده به رسمیت شناخته شده است. دانشجویان بین المللی باید با انجام آزمون هایی مانند تافل یا آیلتس مدرکی دال بر توانایی خود در زبان انگلیسی ارائه دهند.

تحصیل در واشنگتن

هزینه های زندگی همچنین برای دانشجویان فوق لیسانس در واشنگتن دی سی متفاوت است و تخمین زده می شود که از 15000 دلار برای حضور در یک مؤسسه دولتی تا 29000 دلار برای تحصیل در یک دانشگاه خصوصی باشد. و فراموش نکنید که به عنوان یک دانشجو در آمریکا باید هزینه بیمه درمانی و سایر هزینه‌ها را در نظر بگیرید.

تحصیل در واشنگتن با شرکت در برنامه‌های تحصیلات تکمیلی (PG)

20 موسسه مستقر در واشنگتن دی سی وجود دارد که برنامه های تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهند. بسیاری از دانشگاه‌های مستقر در واشنگتن از نظر سیاسی بسیار فعال هستند. اکثریت قریب به اتفاق دانشگاه های واشنگتن دی سی خصوصی هستند. در ادامه به تعدادی محدودی از دانشگاه‌ها اشاره شده است.

دانشگاه جورج واشنگتن (George Washington University) : دانشگاه جورج واشنگتن که در سال 1821 تأسیس شد، فعال ترین دانشگاه از نظر سیاسی در ایالات متحده محسوب می شود. در منطقه فاگی باتم واشنگتن 11000 دانشجو در مقطع کارشناسی و 15000 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد. دانشکده مدیریت سیاسی و دانشکده روابط بین الملل آن اغلب دارای رتبه بسیار بالایی هستند. این دانشگاه خصوصی معتبر مکانی عالی برای دانشجویان کارشناسی ارشد با علاقه واقعی به سیاست است.

دانشگاه آمریکایی (American University) : این دانشگاه خصوصی در یک پردیس در خیابان ماساچوست و در پردیس دیگری در خیابان نبراسکا مستقر است. این دانشگاه در سال 1893 تأسیس شد و دارای 7000 دانشجوی کارشناسی و 3500 دانشجوی کارشناسی ارشد است. دانشکده نظرسنجی بین المللی از شهرت جهانی بسیار خوبی برخوردار است و دانشگاه آمریکایی اخیراً به طور فزاینده ای رقابتی شده است. همچنین دارای یک برنامه MBA با رتبه بسیار بالا است.

دانشگاه جورج تاون (Georgetown University) : دانشگاه جورج تاون با 7500 دانشجوی کارشناسی و 10000 دانشجوی فوق لیسانس با پیشینه های مختلف یک موسسه بسیار معتبر است. اتحادیه اعتباری دانشگاه جورج تاون بزرگترین موسسه مالی است که فقط توسط دانشجویان در ایالات متحده اداره می شود. دانشجویان همچنین شرکت دانشجویان جورج تاون را اداره می کنند، که یک سازمان خیریه است که به گروه ها و جوامع دانشجویی کمک مالی می کند. شرکت دانشجویی جورج تاون بزرگترین موسسه خیریه دانشجویی در ایالات متحده است. این دانشگاه خصوصی در بین دانشجویان فوق لیسانس بسیار محبوب است و تعدادی فارغ التحصیل برجسته دارد.

دانشگاه ناحیه کلمبیا (University of The District of Columbia) : این تنها دانشگاه دولتی واشنگتن است و برنامه‌های فوق لیسانس بسیار محدودی دارد. 5000 دانشجو در مقطع کارشناسی و تنها 234 دانشجوی فوق لیسانس وجود دارد که بیشتر در رشته های حقوق تحصیل می کنند. برخی از این دوره ها فقط برای دانشجویان بین المللی مناسب است.

دانشگاه تحصیلات تکمیلی ایالات متحده آمریکا (Graduate School USA) : در ابتدا توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده در سال 1921 تأسیس شد، Graduate School USA دوره‌های آموزشی متعددی را در مقطع کارشناسی ارشد ارائه نموده است. این موسسه آموزشی یک دانشگاه خصوصی است که هدف آن ارائه دوره‌هایی برای کمک به مدیریت و اداره دولت است. این بدان معناست که تعداد زیادی از دانشجویان این دانشگاه نیز کارمندان دولت فدرال ایالات متحده هستند. مطالعه پاره وقت یا دوره‌های شبانه می تواند یک گزینه عالی برای بسیاری از دانشجویان فوق لیسانس باشد.

سخن پایانی

هدف موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری (MMCF) کمک به متقاضیان و حمایت آن‌ها در رسیدن به اهداف تحصیلی و مهاجرتی و شغلی است. مجموعه ما خدمات مختلفی را در آمریکا ارائه می‌دهد. تیم متخصص مجموعه مهرآیین مخبری  به شما در بدست آوردن اهداف مهاجرتی تان در آمریکا کمک خواهد کرد. خدمات خود را به ارائه مشاوره جامع اختصاص داده‌ایم. خدمات ما در زمینه بررسی جامع اولیه، مشاوره در مورد الزامات مورد نیاز، انتخاب رشته در دانشگاه مورد نظر، مراحل درخواست و دریافت پذیرش، کمک به تسهیل فرایند ویزا، همراه شما خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پیمایش به بالا