دسته‌بندی مطالب

آخرین مطالب

لوگو قوتر

موسسه مهاجرتی دکتر مهرآیین مخبری

لوکیشن

آدرس

تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، برج سایه،  طبقه ۹، واحد ۲

درخواست مشاوره

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
کالج زبان در کانادا

کالج زبان در کانادا

آخرین بروزرسانی: 8 خرداد 1402

معرفی کالج زبان در کانادا

کانادا یکی از بهترین مکان‌ها برای تحصیلات عالی است و این کشور سالانه هزاران دانشجو را از سراسر جهان جذب می کند. دانشگاه‌های کانادا آموزش در سطح جهانی ارائه می دهند که در سطح جهانی شناخته شده است. و به طور کلی تحقیق و پژوهش یکی از اجزای اصلی هر دوره تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته می شود. دانشگاه‌ها از دانشجویانی حمایت می‌کنند که بهترین ایده‌های تحقیقاتی را ارائه می‌کنند و بورسیه‌های تحصیلی با توجه به کار تحقیقاتی ارائه می‌شود. بیشتر برنامه‌های ارائه شده به زبان انگلیسی یا فرانسوی هستند، پس تسلط به زبان فرانسه یا انگلیسی و ارائه مدارک آزمون‌های معتبر بین المللی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرصت تحصیل در کالج زبان در کانادا و فراگیری زبان در موسسات آموزشی که کیفیت تدریس بالایی دارند و از همه مهم‌تر یادگیری و مطالعه زبان در محیط و فضایی که مردم به زبان فرانسوی و انگلیسی صحبت می کنند، یک فرصت و مزیت عالی محسوب می‌شود. تحصیل در کالج‌های زبان در کانادا باعث می‌شود که افراد برای ورود به دانشگاه‌ها آمادگی لازم را بهتر کسب کنند. موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری (MMCF) در تلاش است تا با ارائه مشاوره تخصصی و خدمات متنوع جوابگوی تمامی سوالات شما در زمینه مهاجرت به کانادا باشد.

بیشتر بخوانیم : پیشنهاد می‌شود که مقاله تحصیل در کانادا را مطالعه کنید.

فهرست مطالب :

تحصیل در کالج زبان در کانادا

کالج‌‌های زبان کانادا بهترین مکان برای مطالعه زبان انگلیسی یا زبان فرانسه و زندگی در فرهنگ کشوری است که شبیه هیچ کشور دیگری در جهان نیست. علاوه بر این، کانادا به دلیل تنوع قومی، هویت دوگانه انگلیسی و فرانسوی، زیبایی مناظر و استانداردهای عالی تحصیلی شهرت جهانی دارد.

استانداردهای دقیق برای آموزش با کیفیت بالا :

آموزشگاه‌های زبان کانادایی استانداردهای ثابتی را ارائه می‌کنند و به شما آموزش باکیفیت ارائه می‌دهند. چه در سواحل اقیانوس اطلس کانادا، چه در سواحل غربی یا هر جای دیگری تحصیل کنید، به لطف تضمین کیفیت کالج‌های زبان، تجربه یادگیری زبان فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

گزینه‌ها و فرصت‌های تحصیل در کالج زبان در کانادا

دانشجویان بین المللی در مورد یادگیری زبان در کانادا گزینه های زیادی دارند. شما می توانید در حین کار در کانادا زبان انگلیسی یا فرانسوی بخوانید یا دوره های زبان را بگذرانید که شما را برای ورود به یک برنامه دانشگاهی یا کالج در کانادا آماده می کند. همچنین ممکن است بخواهید انگلیسی یا فرانسوی بخوانید و در کشور خود مزیت رقابتی کسب کنید. وقتی برای تحصیل زبان به کانادا سفر می کنید، می توانید انتظار داشته باشید :

  • یک رویکرد متمرکز ارائه گردد.
  • آموزش با کیفیت بالا که نتیجه را تضمین می کند.
  • با یادگیری زبان انگلیسی یا فرانسه، بنابراین می توانید در کانادا تحصیل یا زندگی کنید.

کالج‌ها و موسسات آموزش زبان کانادا در تمام استان‌ها و شهر‌های کانادا وجود دارند. این بدان معناست که شما می‌توانید زبان فرانسه را در مکانی که در میان فرانسوی زبانان زندگی می‌کنید، یاد بگیرید. اگر بخواهید زبان انگلیسی یاد بگیرید هم همینطور خواهد بود.

معرفی دوره‌های آموزشی اصلی در کالج زبان در کانادا

در کالج‌های زبان کانادا، دانشجویان خارجی می توانند دوره‌های آموزشی زیر را بگذرانند :

  • دوره زبان انگلیسی کانادا و فرانسوی (استاندارد / فشرده)
  • انگلیسی تجاری
  • انگلیسی آکادمیک
  • آمادگی برای آزمون‌های تافل، آیلتس، TOEIC، CPE
  • دوره‌های تابستانی زبان + استراحت
  • آموزش انفرادی زبان انگلیسی / فرانسه
  • دوره آموزشی انگلیسی برای معلمان
  • برنامه مسیر دانشگاه : دوره ویژه مطالعات فشرده انگلیسی و فرانسه برای آماده شدن برای ورود به دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا و کانادا

هزینه تحصیل در کالج زبان در کانادا چقدر است؟

هزینه زندگی در کانادا به طور متوسط 147 دلار کانادا (CAD) در هفته است. برنامه تحصیلی از 290 دلار کانادا در هفته هزینه دارد. همچنین توجه داشته باشید که قیمت و هزینه تحصیل در هر موسسه آموزشی به نوع محل اقامت و دوره انتخابی بستگی دارد. لطفاً در هر زمان با کارشناسان موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری تماس بگیرید زیرا مشاوران این موسسه مهاجرتی همیشه آماده کمک به شما و پاسخگویی به همه سؤالات هستند.

آموزشگاه‌های زبان اغلب دوره‌هایی را بر اساس تعداد هفته‌های مشخصی و نه یک برنامه ترم تحصیلی ارائه می‌کنند. هزینه تحصیل در مدارس زبان کانادا توسط هر مدرسه تعیین می شود. در اینجا برخی از هزینه‌های نمونه برای موسسات آموزشی زبان در برخی از مناطق کلیدی کلان‌شهری کانادا (از جمله مسکن یا وعده‌های غذایی) آورده شده است :

هزینه (دلار کانادا) طول دوره آموزشی زبان انلیسی و فرانسه نام شهر
CAD 3,515 آموزشگاه زبان انگلیسی 12 هفته‌ای 12- week English language school تورنتو Toronto
CAD 3,570 آموزشگاه زبان فرانسوی 12 هفت‌ ای 12- week French language school شهر کبک Quebec City
CAD 4,083 آموزشگاه زبان انگلیسی 12 هفت‌ ای 12- week English language school ونکوور Vancouver
CAD 3,446 آموزشگاه زبان فرانسوی 12 هفت‌ ای 12- week French language school کلگری Calgary

معرفی 20 تا از بهترین کالج زبان در کانادا در سال 2022

20 تا از بهترین آموزشگاه‌های زبان در کانادا در سال 2022 برای یادگیری زبان انگلیسی، آشنایی با فرهنگ کانادا و آشنایی با جامعه متنوعی که در شهرهای کانادا زندگی می کنند، دوره‌های ارزشمندی را ارائه می دهند. تحصیل در خارج از کشور شما را از منطقه راحتی خود خارج می کند، به شما کمک می کند زبان جدید را سریعتر یاد بگیرید، تجربه زندگی در خارج از کشور را به دست آورید و مهارت های جدیدی کسب کنید.

کالج زبان در کانادا

بسیاری از دانش آموزان که در مدارس زبان در کانادا تحصیل می کنند ،می گویند زندگی در کشور دیگری به آنها آموخته است که مستقل باشند. آنها به توانایی‌های خود اطمینان پیدا کردند، اکنون آماده ورود به کالج و دانشگاه‌های خارجی هستند. دانش‌آموزان کالج زبان در کانادا در کلاس‌ها و فعالیت‌های فوق برنامه شرکت می‌کنند، در این کشور سفر می‌کنند و پارک‌های محلی، جنگل‌ها، دریاچه‌ها، آبشار نیاگارا و برج CN را بازدید می‌کنند. تحصیل در کانادا فرصت‌های بی‌پایانی را برای کشف زیبایی‌های محلی در هر چهار فصل ارائه می‌دهد.

معلمان زبان در کالج‌های زبان کانادا درک خوبی از نیازهای دانشجویان بین المللی، چالش های یادگیری واژگان جدید، گرامر و مهارت های گفتاری دارند. کالج‌های زبان پیشرو در کانادا ترکیبی از یادگیری در کلاس و عمیق شدن در جامعه را ارائه می‌دهند. کانادایی ها در سرتاسر جهان به دلیل رفتار دوستانه خود شناخته می شوند. کانادا کشوری منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد زبان انگلیسی یا فرانسوی یا حتی هر دو زبان را مطالعه کنید.

1 ILAC Vancouver ILAC  ونکوور
2 Toronto University Summer Camp کمپ تابستانی دانشگاه تورنتو
3 ILAC Toronto ILAC  تورنتو
4 Home Language International خانه زبان بین المللی
5 EC Montreal EC مونترال
6 ILSC Toronto ILSC  تورنتو
7 McDonald International Academy آکادمی بین المللی مک دونالد
8 ILSC Montreal ILSC  مونترال
9 BLI Canada Summer تابستان BLI کانادا
10 Kaplan Vancouver کاپلان ونکوور
11 CLLC Ottawa Canadian Language Learning College CLLC  کالج آموزش زبان کانادایی اتاوا
12 Royal Canadian Institute of International Studies موسسه رویال مطالعات بین المللی کانادا
13 EC Toronto EC  تورنتو
14 University Canada West دانشگاه وست کانادا
15 St. Giles International Vancouver سنت گیلز بین المللی ونکوور
16 Canadian College of English Language Vancouver کالج کانادایی زبان انگلیسی ونکوور
17 OHC School Toronto مدرسه OHC تورنتو
18 UIC Toronto UIC  تورنتو
19 EC Montreal EC مونترال
20 Eurocentres Vancouver یوروسنترز ونکوور

کالج زبان در کانادا : موسسه آموزش انگلیسی EC Montreal

مدرسه انگلیسی EC Montreal یکی از معتبرترین آموزشگاه‌های زبان در کبک است. مرکز اروپایی مونترال در بزرگترین شهر دو زبانه جهان واقع شده است. در واقع به نوعی مونترال بخشی از اروپا در قاره آمریکای شمالی است. در مونترال انگلیسی و فرانسوی هر دو صحبت می شود. یکی از بهترین دوره های انگلیسی و فرانسه در آموزشگاه زبان EC Montreal ارائه می شود.

کالج زبان در کانادا

آموزشگاه زبان واقع در منطقه تجاری شهر، در مرکز خرید، فرصت های زیادی را برای بهبود مهارت زبان فرانسه و انگلیسی ارائه می دهد. این کالج دارای سالن های مدرن است که در آن کلاس ها برگزار می شود. یکی از مزیت های اصلی کالج معلمان بومی هستند. علاوه بر این، برنامه های موجود در این موسسه آموزشی را می توان با نیازهای یک دانش آموز خاص یا گروهی از دانش آموزان تطبیق داد.

کالج زبان در کانادا : موسسه آموزش انگلیسی ILAC Toronto

ابتدا به برخی از اطلاعات کلیدی این کالج زبان توجه کنید :

  • مکان : تورنتو، کانادا
  • سن دانش آموزان : 17 سال به بالا
  • نوع محل اقامت : اقامتی (بالای 18 سال) و خانوادگی
  • برنامه های آموزشی : دوره های زبان انگلیسی (استاندارد / فشرده)، انگلیسی تجاری، انگلیسی آکادمیک برای آموزش، آمادگی برای امتحانات و آزمون ها
  • تاریخ تحصیل : در تمام طول سال
  • زبان آموزش : انگلیسی

یکی از بهترین مدارس در کانادا، آکادمی زبان بین المللی کانادا (ILAC : International Language Academy of Canada) بزرگترین مرکز آموزش زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان است. بسیاری از برنامه ها و دوره های مختلف در اینجا طراحی و تدریس می شوند. دانش آموزان در هر سن و سطح آمادگی می توانند یک دوره مناسب و موثر را با هر نیاز علمی و شخصی انتخاب کنند. این مرکز بیش از 15 سال است که با موفقیت فعالیت می کند. چندفرهنگی و بین المللی مدت هاست که به نشانه آکادمی زبان بین المللی کانادا تبدیل شده است.

کالج زبان در کانادا

یکی از بزرگترین مدارس آکادمی زبان بین المللی کانادا (ILAC) در تورنتو واقع شده است. طبق گزارش یونسکو، این شهر بهترین شهر برای سکونت در جهان و امن ترین شهر در آمریکای شمالی است. این موسسه آموزشی در نزدیکی ایستگاه مرکزی شهر زیرزمینی (Yonge / Bloor) واقع شده است، در نزدیکی ساختمان نیز بسیاری از ایستگاه‌ها و مسیرهای حمل و نقل عمومی زمینی وجود دارد. این منطقه مملو از تمام امکانات لازم زیرساخت‌های شهری شامل کافه ها، رستوران ها، کلوپ های شبانه، فروشگاه ها و مراکز خرید است. همچنین در نزدیکی این موسسه آموزشی زبان، بزرگترین کتابخانه کشور کانادا و یک مرکز زبانشناسی بزرگ و توسعه یافته وجود دارد (توجه داشته باشید که دانشجویان ILAC می توانند آزادانه و رایگان از آنها استفاده کنند!). شایان ذکر است که کالج زبان در تورنتو ، مرکز رسمی و معتبر برای قبولی در آزمون بین المللی تافل Ibt است.

کالج زبان در کانادا : موسسه آموزش انگلیسی ILSC در تورنتو

کالج خصوصی ILSC در تورنتو، در مرکز فرهنگی و تجاری کانادا، در ساحل دریاچه انتاریو، یک مکان عالی برای یادگیری زبان انگلیسی یا فرانسوی زیر نظر معلمان مجرب به عنوان زبان مادری است. ILSC Toronto یک موسسه آموزشی معتبر و دارای رتبه بالا است. در اینجا همه شرایط برای پیشرفت سریع زبان در تمام سطوح آموزشی ایجاد می شود، کالج نیز به دلیل موقعیت مکانی مناسب بسیار مورد توجه است. این موسسه آموزشی زبان  در فاصله چند قدمی جاذبه های جالب تورنتو، مراکز خرید، سرگرمی، و زیرساخت های رستوران قرار دارد.

کالج زبان در کانادا

انتخاب گسترده ای از دوره‌های زبان به دانش آموزان ارائه می شود. مطالعه در یک محیط چند فرهنگی انجام می شود، که باعث رشد مهارت های ارتباطی می شود. در این کالج زبان، همه می‌توانند تجربه ارزشمندی را در یک جامعه دانش آموزی چند ملیتی به دست آورند.

کالج زبان در کانادا : موسسه آموزش انگلیسی کاپلان ونکوور  Kaplan Vancouver

مدرسه زبان Kaplan Vancouver در قلب بریتیش کلمبیا، نزدیک به خیابان شلوغ رابسون واقع شده است. در نزدیکی شهر چندین پارک ملی با طبیعت زیبا و متمایز و همچنین تفرجگاه‌‌های اسکی وجود دارد که برای علاقه مندان به سرگرمی‌های زمستانی جذاب خواهد بود. تحصیل در ونکوور یک هدیه واقعی برای دانش آموزانی است که دوست دارند اوقات فراغت خود را به پیاده روی در هوای تازه، گردش در جنگل، دیدن مناظر طبیعی و الهام گرفتن از مناظر خیره کننده و چشم انداز پارک های ملی بگذرانند.

کالج زبان در کانادا

اساتید موسسه آموزشی کاپلان ونکوور به طور منظم فعالیت های اوقات فراغت مختلفی را برای دانش‌آموزان ترتیب می دهند که در طی آن آنها می توانند با کودکان از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند، دوستان جدیدی پیدا کنند، مهارت های ارتباطی و گفتاری را توسعه دهند.مدرسه دارای کلاس های کامپیوتر مدرن ویژه برای دانش آموزان است (اینترنت رایگان نیز در سراسر مدرسه موجود است). همچنین این موسسه آموزشی زبان میزبان مرکز امتحانات کمبریج ESOL و آیلتس باشد. دانش‌آموزان می‌توانند در مورد آزمون‌های زبان رایج بیشتر بیاموزند و سطح زبان انگلیسی خود را به طور عینی ارزیابی کنند.

کالج زبان در کانادا : موسسه رویال مطالعات بین المللی کانادا RCIIS

شرح مختصر موسسه رویال مطالعات بین المللی کانادا – RCIIS بصورت زیر است:

  • سال تاسیس : 1999
  • مکان : تورنتو، کانادا
  • زبان آموزش : انگلیسی
  • سن دانش آموزان : 16+

از سال 1999، مؤسسه مطالعات بین المللی رویال کانادا (RCIIS : Royal Canadian Institute of International Studies) به دانش‌آموزان از سراسر جهان در یادگیری زبان انگلیسی در یک محیط دوستانه و حمایتی کمک کرده است. RCIIS انواع برنامه‌های زبان انگلیسی را برای دانش آموزان از سطح مبتدی تا پیشرفته ارائه می دهد. اساتید برجسته یک فضای آموزشی دوستانه ایجاد می کنند و به دانش آموزان در هر مشکلی کمک می کنند.

برنامه‌های Power Speaking و Advanced Discussion بر یادگیری برقراری ارتباط به زبان انگلیسی تمرکز دارند، به شما کمک می‌کنند تا به راحتی با مانع زبان کنار بیایید. برنامه‌های پیش‌آکادمیک انگلیسی شامل آموزش در تمامی زمینه‌های تحصیلی در مؤسسات آموزش عالی کانادا، از جمله تحقیق، ارائه و نگارش مقاله می‌شود.

رویکرد تمرین محور نقش مهمی در سازماندهی آموزش ایفا می کند و دانش آموزان تشویق می‌شوند تا به زبان انگلیسی صحبت کنند، بحث کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. که این رویکرد به یادگیری زبان، دوست یابی، استفاده روزانه از آن به طرق مختلف کمک می کند.

برای دریافت اطلاعات دقیق با مشاوران موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری تماس بگیرید. این موسسه مهاجرتی خدمات متنوعی در این زمینه ارائه نموده است و از شما پشتیبانی خواهد نمود.

موسسات و کالج‌های معتبر و مورد تایید زبان در کانادا

هنگامی که به دنبال آموزشگاه زبان مناسب برای خود یا فرزندتان هستید، به دنبال آموزشگاه‌های زبان معتبر توسط Languages Canada باشید. این اعتبار بدین معنی است که مدارس از استانداردهای تضمین کیفیت شناخته شده بین المللی پیروی می کنند. Languages Canada فهرستی از بیش از 225 آموزشگاه زبان در سراسر کانادا دارد.‍

اعتبار زبان کانادا بر اساس موارد زیر است :

  • خدمات دانشجویی
  • کادر آموزشی
  • برنامه تحصیلی (برنامه درسی)
  • بازاریابی، تبلیغات و مدیریت
  • پذیرش دانشجو

انواع برنامه هایی که آموزشگاه های زبان ارائه می دهند عبارتند از :

  • آمادگی آزمون انگلیسی یا فرانسوی (آزمون های رایج شامل CAEL، IELTS، TOEFL، TEF Canada یا TCF)
  • دوره‌های تابستانی (Summer camps)
  • انگلیسی و فرانسوی تجاری یا فنی
  • آموزش زبان برای آمادگی ورود به کالج یا دانشگاه
  • برنامه های تربیت معلم (برنامه های رایج شامل CELTA، TESL، TESOL یا CEFLE)

مهارت‌های زبانی برای ورود به یک دوره دبیرستان یا مقاطع بالاتر در کانادا ضروری است. بسیاری از کالج‌های زبان، دانشجویان بین المللی را برای حضور در کالج یا دانشگاه در کانادا آماده می کنند. برای تحصیل در دانشگاه یا کالج کانادا باید بتوانید انگلیسی یا فرانسوی صحبت کنید.

کالج‌ها و دانشگاه‌های انگلیسی زبان ممکن است از شما بخواهند که یک آزمون انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TOEFL : Test of English as a Foreign Language)، سیستم آزمون بین المللی زبان انگلیسی (IELTS : International English Language Testing System) یا ارزیابی زبان انگلیسی آکادمیک کانادایی (CAEL : Canadian Academic English Language Assessment) را بنویسید.

کالج ها و دانشگاه های فرانسوی زبان دانش آموزان را به صورت جداگانه ارزیابی می کنند. برای اطلاع از نیازهای یک دانشگاه یا کالج خاص، بهتر است با مشاوران موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری تماس بگیرید.

الزامات ثبت نام در برنامه آموزشی کالج زبان در کانادا چیست؟

برای ثبت نام در یک کالج زبان، باید در آزمونی شرکت کنید تا سطح مهارت خود را در زبان انگلیسی یا فرانسوی ارزیابی کنید. بر اساس آن آزمون، موسسه آموزشی زبان یا کالج زبان یک دوره تحصیلی را پیشنهاد می کند. اکثر آموزشگاه‌های زبان دوره‌هایی را بر اساس هفته‌های تحصیلی و نه یک ترم یا دوره ماهانه ارائه می دهند.

چگونه در یک کالج زبان در کانادا ثبت نام کنیم؟

هر موسسه آموزشی زبان فرآیند ثبت نام خاص خود را دارد. برخی از آموزشگاه های زبان اقامتگاه و مسکن ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر تجربه اقامت در خانه را برای دانش آموزان جوان تر ارائه می دهند. این بدان معناست که کودک یا فرد جوان با یک خانواده کانادایی زندگی خواهد کرد.

کالج زبان در کانادا

دانش آموزان 18 سال و بیشتر : برای حضور در یک کالج زبان در کانادا باید برای دریافت مجوز تحصیل یا استادی پرمیت (study permit) از دولت کانادا درخواست دهید.

دانش آموزان زیر 18 سال : اگر فرزند شما در یک موسسه آموزشی زبان در کانادا تحصیل می کند، ممکن است لازم باشد برای یک مجوز تحصیلی خاص درخواست دهید.

همچنین می توانید با موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری تماس بگیرید و از مشاران این موسسه در این زمینه راهنمایی بخواهید. مشاوران این موسسه مهاجرتی می توانند به سوالات شما در مورد هزینه ها و مجوزهای تحصیلی پاسخ دهند. دریافت مجوز تحصیل ممکن است تا 3 ماه طول بکشد، بنابراین حتما از قبل باید برنامه ریزی کنید.

بیشتر بخوانیم: مقاله استادی پرمیت کانادا را برای اطلاعات و جزئیات بیشتر مطالعه کنید.

درباره موسسه Languages Canada بیشتر بدانیم؟

Languages Canada انجمن ملی آموزش زبان کانادا است. این انجمن نماینده بیش از 200 برنامه زبان معتبر را در مؤسسات دولتی و خصوصی در 9 استان و بیش از 180 مکان تحصیلی است. برنامه‌های عضو این انجمن دو زبان رسمی کانادا، انگلیسی و فرانسوی را به دانشجویان کانادایی و بین المللی آموزش می‌دهند. هر ساله، این انجمن دانشجویان بین المللی برتر را از سراسر جهان جذب می کند که دانشجویان بین المللی نه تنها برای یادگیری زبان انگلیسی یا فرانسه، بلکه برای تجربه فرهنگ، ارزش ها و شیوه زندگی مردم کانادا و بازدید از جاذبه‌های بسیار کشور کانادا، در این برنامه‌ها شرکت می‌کنند..

معرفی دانشجویی ترین شهر‌ها برای تحصیل در کانادا

مونترال در استان کبک :‌

مونترال بزرگترین شهر استان کبک و دومین شهر بزرگ کشور است. زبان رسمی این شهر فرانسه است . تقریبا 60٪ از مردم مونترال به زبان فرانسه صحبت می کنند. در واقع می‌توان گفت که انگلیسی به عنوان زبان دوم در نظر گرفته می شود. مونترال راحت ترین شهر جهان است، اغلب آن را پایتخت فرهنگی کانادا می نامند. در مونترال حدود 7 موسسه آموزشی زبان وجود دارد که دانشجویان خارجی را در تمام طول سال می پذیرند.

ونکوور در بریتیش کلمبیا :

ونکوور سومین شهر بزرگ کانادا با آب و هوای معتدل است که در زمستان گرم و در تابستان خنک است. بر اساس گزارش مجله معتبر اکونومیست، ونکوور سه بار به عنوان بهترین شهر جهان معرفی شده است. امروزه حدود 11 موسسه آموزشی در ونکوور سازماندهی شده است.

تورنتو در اونتاریو :

تورنتو موتور اقتصادی کانادا نامیده می شود. این دریاچه در ساحل زیباترین دریاچه انتاریو واقع شده است که آب و هوا بسیار مرطوب دارد. در تورنتو حدود 17 موسسه آموزشی وجود دارد.

سخن پایانی

هدف موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری (MMCF) کمک به متقاضیان و حمایت آن‌ها در رسیدن به اهداف تحصیلی و مهاجرتی و شغلی است. مجموعه ما خدمات مختلفی را در کانادا ارائه می‌دهد. تیم متخصص مجموعه مهرآیین مخبری  به شما در بدست آوردن اهداف مهاجرتی تان در کانادا کمک خواهد کرد. خدمات خود را به ارائه مشاوره جامع اختصاص داده‌ایم. خدمات ما در زمینه بررسی جامع اولیه، مشاوره در مورد الزامات مورد نیاز، انتخاب رشته در دانشگاه مورد نظر، مراحل درخواست و دریافت پذیرش، کمک به تسهیل فرایند ویزا، همراه شما خواهد بود.

2 دیدگاه دربارهٔ «کالج زبان در کانادا»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پیمایش به بالا