دسته‌بندی مطالب

آخرین مطالب

لوگو قوتر

موسسه مهاجرتی دکتر مهرآیین مخبری

لوکیشن

آدرس

تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، برج سایه،  طبقه ۹، واحد ۲

درخواست مشاوره

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
تحصیل در ونکوور

تحصیل در ونکوور

آخرین بروزرسانی: 8 خرداد 1402

تحصیل در ونکوور

بدون شک تحصیل در کانادا با توجه به فضای آموزش پویا در دانشگاه‌های کانادا فرصت‌های بی‌نظیری را برای فارغ التحصیلان به ارمغان خواهد آورد. قرار گیری در محیطی صنعتی که بسیاری از صنایع را پوشش می‌دهد همراه با فرصت‌های کارآموزی که در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت، کانادا را به یک مقصد مهاجرت تحصیلی و کاری تبدیل نموده است. همانطور که در ادامه این مقاله به آن اشاره شده است، متوجه خواهید شد که کانادا پس از ایالات متحده آمریکا و انگلستان، کانادا دارای بیشترین رتبه بندی دانشگاه‌های جهان است. در این مقاله بصورت کاملا اختصاصی به تمامی جنبه‌های تحصیل در ونکوور پرداخته شده است. موسسه مهاجرتی دکتر مهرآیین مخبری (MMCF) در تلاش است تا با ارائه مشاوره تخصصی و خدمات متنوع جوابگوی تمامی سوالات شما در زمینه تحصیل در کانادا و دریافت ویزای تحصیلی کانادا باشد.

معرفی اجمالی شهر ونکوور برای مهاجرت تحصیلی

اولین چیزی که می‌توان در ونکوور به آن اشاره نمود و جزء ویژگی‌های بارز شهر است، زیبایی‌های طبیعی شهر ونکوور است. ترکیب معماری شهر و مناظر طبیعی شهر، شهر ونکوور را منحصر بفرد نموده است. البته باید به این موضوع اشاره کنم که در ونکوور نیمی از سال هوا بارانی است. پس باید انتظار ‌هوای ابری و بارانی زیادی را داشته باشید. البته از هوای دلپذیر، مطبوع و لذت بخش بعد از باران لذت‌های بسیاری خواهید برد. تفریح در سواحل زیبایی چون ساحل Kitsilano که به Kit’s Beach معروف است، لذت فراموش نشدنی خواهد داشت.

تحصیل در ونکوور

ونکوور (Vancouver) که همواره به عنوان یکی از پنج شهر برتر جهان از نظر زیست پذیری و کیفیت زندگی در نظر گرفته می شود، شهری دلپذیر در کانادا و مقصدی عالی برای دانشجویان بین المللی است. بیش از 10000 دانشجوی خارجی از بیش از 80 کشور جهان (از جمله استرالیا، چین، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، کره، مکزیک، هلند، نیوزلند، ویتنام و ایالات متحده) تحصیل در ونکوور را انتخاب می‌کنند و در طیف وسیعی از برنامه‌ها ثبت نام می‌کنند. ونکوور سومین شهر بزرگ کانادا است که در گوشه جنوب غربی استان ساحلی بریتیش کلمبیا واقع شده و بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت دارد.

تحصیل در ونکوور

موسسات آموزش عالی در ونکوور به ویژه در زمینه‌هایی مانند رسانه‌های دیجیتال (digital media )، فناوری (technology) و مهندسی مشهور هستند، اما تخصص‌های متعددی نیز در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه‌های ارتباطات، تجارت، زبان، هنر، پزشکی، حقوق، علوم دارویی و غیره وجود دارد.

تحصیل در ونکوور

سیستم آموزش عالی بر یک سبک یادگیری پویا، با روش های تدریس ادغام شده با تجربیات عملی و فعالیت‌های تحقیقاتی به منظور افزایش مطالعه مستقل و موفقیت شغلی آینده، متمرکز است. اکثر دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند، اما چندین گزینه تحصیل به زبان فرانسوی نیز وجود دارد.

موسسات آموزش عالی در ونکوور امکانات مدرن مجهزی از جمله آزمایشگاه های تحقیقاتی و کتابخانه های دانشگاهی خوبی ارائه می دهند. برخی از دانشگاه‌ها مدارک متعددی برای آموزش از راه دور (آنلاین) در مقاطع تحصیلات تکمیلی، کارشناسی و دکتری در بسیاری از حوزه‌های موضوعی ارائه می‌کنند. که فرصت بسیار عالی برای آن دسته از دانشجویان بین المللی که بنا به هر دلیلی امکان مهاجرت به کانادا را ندارند، محسوب می‌شود.

مزایای تحصیل در ونکوور

  • اکثر دانشجویان در ونکوور می توانند از مزایای U-Pass استفاده کنند. U-Pass برنامه‌ای است که به دانشجویان امکان استفاده نامحدود از حمل و نقل عمومی محلی را می دهد. کالج Vancouver Career تنها موسسه تحصیلات تکمیلی است که در این برنامه شرکت نمی کند.
  • برخلاف اکثر مناطق کانادا، ونکوور از آب و هوای نسبتاً گرمی برخوردار است. درست است که نیمی از سال باران می‌بارد، اما آن را همانن مردم محلی دوست خواهید داشت.
  • دانشجویان بین المللی می توانند هر ماه 75 دلار برای بیمه درمانی بپردازند. برای واجد شرایط بودن برای این درخواست، باید بتوانید ثابت کنید که دانشجوی تمام وقت هستید و حداقل سه ماه است که در ونکوور زندگی می کنید.

چالش‌های تحصیل در ونکوور

  • هزینه زندگی در ونکوور در مقایسه با سایر شهرهای کانادا بالاست. پیشنهاد می‌کنیم حتما برای دریافت بورسیه جهت پوشش هزینه‌های زندگی و تحصیل در کانادا اقدام کنید.

بیشتر بخوانیم: مقاله بورسیه‌های تحصیلی کانادا را برای اطلاع از جزئیات بیشتر مطالعه نمایید.

  • ونکوور شهر بزرگی است که در یک منطقه نسبتاً کوچک قرار گرفته است، بنابراین تقریباً هر روز ترافیک قابل توجهی را تجربه می‌کنید. البته دانشجویانی خانه‌های خارج از دانشگاه را برای زندگی انتخاب می کنند باید اطمینان حاصل کنند که خانه خیلی دور از پردیس دانشگاه نیست و ترافیک شهر برای آن‌ها دردسر ساز نخواهد شد.
  • در مقایسه با سایر شهر‌‌های کانادا، ونکوور نسبتا کلوپ‌های کمی برای تفریحات شبانه دارد. اما با این حال می‌توانید بعد از یک روز طولانی کار یا مطالعه در آن‌ها کمی استراحت و تفریح کنید.

6 نکته‌ای که برای تحصیل در ونکوور در سال 2022 باید بدانید

6 نکته مهمی که باید در مورد زندگی و تحصیل در ونکوور بدانید را در ادامه به آن‌ها اشاره شده است :

  • هزینه زندگی در ونکوور
  • آب و هوا در ونکوور
  • حمل و نقل عمومی و ایمنی
  • کارهایی که می‌توانید در ونکوور انجام دهید
  • فرهنگ غذایی
  • پیدا کردن کار در ونکوور

ونکوور به عنوان یکی از قابل زندگی ترین شهرهای جهان انتخاب شده است. این شهر یکی از بهترین شهرها برای زندگی و کار در کانادا است. همچنین گفته شده است که ونکوور شهری گران برای زندگی است، اما همیشه اینطور نیست. بسیاری از فعالیت‌ها رایگان هستند و هر جا که می‌روید مشاغلی عالی وجود دارد، که زندگی و کار در ونکوور را به تعادل ایده‌آلی تبدیل می‌کند. هزینه‌های ماهانه زندگی در کانادا بصورت زیر است :

نوع هزینه میانگین مبلغ هزینه ماهانه
اجاره برای یک اتاق 600CAD-900CAD
حمل و نقل 98CAD-177CAD
بیمه سلامت (طرح خدمات پزشکی) 75CAD
فعالیت در فضای باز 150CAD-200CAD
هزینه‌های آشپزخانه (Kitchen Expenses) 200CAD-300CAD

هنگامی که شما تحصیل در ونکوور را انتخاب می کنید، به سرعت متوجه خواهید شد که این شهر پذیرای مهاجران و دانشجویان بین المللی از سراسر جهان است. این شهر به دلیل زیبایی طبیعی، تنوع و سبک زندگی عالی خود در سراسر جهان شناخته شده است، بنابراین قابل درک است که مردم بخواهند در ونکوور زندگی کنند و به تحصیل بپردازند.

بریتیش کلمبیا در مقایسه با هر استان دیگری در کانادا، دومین جمعیت مهاجرپذیر را دارد. بر اساس یک گزارش رسمی در سال 2016، در مجموع 1،292،675 به بریتیش کلمبیا (B.C. : British Colombia) مهاجرت داشته‌اند. که 17.1 درصد از کل جمعیت مهاجر کانادا را تشکیل می دهد.

شهر ونکوور در بریتیش کلمبیا بالاترین نرخ اشتغال را در کانادا دارد و نرخ بیکاری آن تنها 4.2٪ ( کمترین میزان در کل کشور کانادا) است. علاوه بر این، حداقل دستمزد در شهر ونکوور 1520CAD (دلار کانادا) است و دانشجویان می توانند با کار پاره وقت هزینه های زندگی خود را در ونکوور پوشش دهند.

ونکوور در راستای تبدیل شدن به یک قطب نوآوری (hub of innovation)

طبق گزارش کمیسیون اقتصادی ونکوور (Vancouver Economic Commission)، صنعت فناوری در بریتیش کلمبیا یکی از مهم‌ترین عوامل تولید ناخالص داخلی (GDP) این استان است. شهر ونکوور مملو از برنامه نویسان و متخصصان فناوری اطلاعات است (با سیلیکون ولی Silicon Valley  و سیاتل Seattle با استانداردهای آمریکای شمالی فاصله چندانی ندارد)، اما همیشه پذیرای افراد حرفه‌ای بیشتر است.

هزینه تحصیل در ونکوور برای دانشجویان بین المللی

هزینه تحصیل در خارج از کشور ممکن است چالش بزرگی به نظر برسد. اما خوشبختانه کشوری مانند کانادا و شهری مانند ونکوور در مورد هزینه‌ها معقول است. برای تحصیل در ونکوور، هزینه‌های تحصیل بر اساس رشته و موسسه ای است که انتخاب می کنید، متغیر خواهد بود.  برای پوشش هزینه تحصیل ممکن است به 14000 تا 36000 دلار کانادا نیاز داشته باشید. علاوه بر این هزینه های زندگی و سایر هزینه های شما سالانه حدود 10000 دلار کانادا خواهد بود.

شرایط ورود برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در ونکوور

  • مدارک تحصیلی پیشین
  • نمره GRE، GMAT، TOEFL یا LSAT (بر اساس دوره آموزشی که می خواهید در آن شرکت کنید)
  • ویزای کانادا

شهر ونکوور طیف گسترده‌ای از دوره‌های آموزشی شناخته شده و معتبر در زمینه ارتباطات (communication)، حقوق (law)، زبان (languages ) و هنر(arts) و سایر موارد را ارائه می دهد.

آخرین به روز رسانی رتبه بندی دانشگاه‌های ونکوور

25 ژانویه 2022 : آخرین منبع اطلاعات تحقیقاتی (Latest Research Infosource) – 50 دانشگاه برتر تحقیقاتی کانادا RUY را در جایگاه شماره 2 قرار داده است.

25 ژانویه 2022 : انتشار منبع اطلاعات تحقیقاتی (Publication of Research Infosource) – در رتبه بندی دانشگاه‌های تحقیقاتی برتر پزشکی کانادا (تحقیقات پزشکی Medical Research)، دانشگاه بریتیش کلمبیا در رتبه چهارم قرار

بالاترین رتبه‌های موضوعی دانشگاه‌ها برای تحصیل در ونکوور

در ادامه رتبه بندی موضوعی دانشگاه‌ها آورده شده است. یعنی علاوه بر رتبه بندی خود دانشگاه‌ها، دانشگاه‌ها به لحاظ رشته‌ها نیز رتبه بندی می‌شوند تا مشخص گردد کدام دانشگاه یا کالج در یک زمینه خاص برتر و بالاتر است.

University of British Columbia 4 Sports Related Subjects
University of British Columbia 7 Library & Information Management
University of British Columbia 8 Geography
University of British Columbia 9 Environmental Sciences
University of British Columbia 9 Engineering – Mineral & Mining

معرفی دانشگاه‌های برتر برای تحصیل در ونکوور

در ادامه این مقاله با بهترین دانشگاه‌های ونکوور و ویژگی های آنها آشنا خواهید شد. همچنین در مورد اینکه چرا باید در این دانشگاه ها تحصیل کنید و چه چیزهایی می توانید از ونکوور انتظار داشته باشید بیشتر بحث خواهیم کرد. با تعداد زیادی از مهاجران که از سال‌های گذشته به این شهر زیبا آمده‌اند، محیطی را فراهم می‌کند که می‌توان با فرهنگ‌های مختلف آشنا شد و با مردمی با پیشینه‌های مختلف آشنا شد. موسسات آموزش عالی در ونکوور به انتقال تجربیات عملی توجه زیادی دارند و همچنین فرصت‌های تحقیقاتی عالی را برای دانشجویان فراهم می کنند. برای اینکه تصویر واضح تری به شما ارائه دهیم، لیستی از دانشگاه های برتر ونکوور را ارائه می دهیم :

  • دانشگاه بریتیش کلمبیا (University of British Columbia)
  • دانشگاه سایمون فریزر (Simon Fraser University )
  • دانشگاه غرب کانادا (University Canada West)
  • دانشگاه جزیره ونکوور (Vancouver Island University)
  • دانشگاه کاپیلانو (Capilano University)
  • کالج کلمبیا (Columbia College)
  • کالج لانگارا (Langara College)
  • کالج اجتماعی ونکوور (Vancouver Community College)

پس از ایالات متحده آمریکا و انگلستان، کانادا دارای بیشترین رتبه بندی دانشگاه‌های جهان است. در مقایسه با دانشگاه‌های آمریکا، کالج‌های کانادا آموزش باکیفیت را با هزینه‌ی معقول ارائه می‌دهند. در ادامه درباره برخی از بهترین کالج ها و دانشگاه‌ها اطلاعات بیشتری آورده شده است :

تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا University of British Columbia

دانشگاه بریتیش کلمبیا یکی از بهترین دانشگاه‌های کانادا است که از روش های آموزشی پویا همراه با امکانات مدرن برای آموزش دانشجویان استفاده می کند. این دانشگاه بر اساس رتبه بندی Times Higher Education در سال 2019 در رتبه 37 جهان قرار گرفت. این دانشگاه دارای نسبت عالی دانشجو به اساتید 11:1 است. دانشجویانی از بیش از 162 کشور جهان در این دانشگاه تحصیل می کنند که محیط متنوعی را نیز برای دانشجویان فراهم می کند. موضوعات محبوب ارائه شده توسط دانشگاه بریتیش کلمبیا:

فرآوری مواد معدنی و مهندسی معدن Mineral and mining engineering
موضوعات مرتبط با ورزش Sports-related subjects
جغرافیا Geography

تحصیل در دانشگاه سایمون فریزر Simon Fraser University

دانشگاه سایمون فریزر که در سال 1965 تأسیس شده است و  در زمره برترین دانشگاه‌های ونکوور قرار دارد. این دانشگاه با موسسات آموزشی بین المللی مختلفی ارتباط برقرار کرده است و برنامه های تبادل دانشجو را با دانشگاه های ژاپن، مالزی، هنگ کنگ، چین، ایالات متحده، استرالیا و اروپا ارائه می دهد. دستاورد‌های برجسته دانشگاه سایمون فریزر:

تحصیل در ونکوور

  • در رتبه‌بندی دانشگاه مجله مکلین (Maclean’s Magazine University ) در سال 2017 رتبه برتر را دریافت نمود.
  • به طور پیوسته در میان ۱۰۰ دانشگاه برتر موسسه آموزش عالی تایمز (Times Higher Education) در رتبه‌های زیر 50 قرار گرفته است.

تحصیل در دانشگاه غرب کانادا University Canada West

تحصیل در ونکوور

دانشگاه غرب کانادا (UCW) که در سال 2004 تأسیس شده است به دلیل ارائه محیط آموزشی عالی به دانشجویان با نرخ‌های مقرون به صرفه شناخته شده است. UCW یکی از اعضای معتبر سیستم‌های دانشگاه جهانی (Global University Systems ) است که یک گروه آموزشی بین المللی شامل برخی از بهترین موسسات جهان است. علاوه از این، این امکان را به دانشجویان می‌دهد که اعتبار علمی را از سایر موسسات آموزشی معتبر برای دنبال کردن دوره‌ها و برنامه های UCW منتقل کنند. UCW یک دانشگاه کسب‌وکار است که با ارائه مهارت‌های عملی، تجربه‌ی ضروری صنعت را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

تحصیل در دانشگاه جزیره ونکوور Vancouver Island University

دانشگاه جزیره ونکوور (VIU) که در سال 1936 تأسیس گردیده است به دلیل رویکرد پژوهش محور خود به طور گسترده‌ای شناخته شده است. این دانشگاه برنامه‌های آموزشی با کیفیت را با هزینه مناسب ارائه می دهد. این دانشگاه دوره‌های کارشناسی را در رشته های مختلف مانند هنر، علوم، طراحی داخلی، گرافیک و تجارت ارائه می دهد. علاوه بر این، این دانشگاه دارای نسبت دانشجو به استاد عالی 6: 1 است. VIU یکی از بهترین دانشگاه های ونکوور به حساب می آید.

هزینه دانشگاه جزیره ونکوور:

Undergraduate کارشناسی $15,240
Graduate تحصیلات تکمیلی $17,400

تحصیل در دانشگاه کاپیلانو Capilano University

تحصیل در ونکوور

دانشگاه کاپیلانو که در سال 1968 تأسیس گردیده است. این دانشگاه بیش از 100 برنامه در زمینه‌های مختلف از آموزش در کودک تا مدیریت انیمیشن و گردشگری ارائه می دهد. تقریباً 96 درصد از فارغ التحصیلان در این صنعت مشغول به کار شدند. همچنین با داشتن دانشجویانی از بیش از 57 کشور، فرهنگ متنوعی را به تمامی دانشجویان ارائه می دهد که به رشد کلی آن‌ها کمک شایانی می‌کند. دانشگاه کاپیلانو برنامه‌های کارشناسی را در زمینه های زیر ارائه می دهد:

آموزش کودک یاری Childhood Education
هنرهای نمایشی Performing Arts
مدیریت کسب و کار Business Administration,
ارتباط دیداری Visual Communication
مطالعات آزاد Liberal Studies
موزیک Music Therapy
گردشگری Tourism

تحصیل در کالج کلمبیا Columbia College

قدیمی ترین کالج بین المللی مستقل دو ساله انتقال دانشگاهی کانادا بخشی از برنامه همکاران دانشجویی (SPP) در هند و چین است. این کالج در بین دانشجویان بین المللی بسیار محبوب است. با توجه به نیاز دانشجویان بین المللی، دانشگاه شروع به ارائه برنامه زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم می‌نماید. یکی از بهترین کالج‌های ونکوور، کالج کلمبیا با هدف ارائه آمادگی عالی به دانشجویان برای ورود به دانشگاه است.

تحصیل در کالج لانگارا Langara College

تحصیل در ونکوور

دانشجویان می توانند از بین بیش از 90 برنامه و بیش از 1000 دوره ارائه شده توسط کالج لانگارا دوره مورد نظر خود را انتخاب کنند. دانشجویان در کالج لانگارا تجربه‌ی عملی در صنعت و فرصت‌های عالی برای مجوزهای کار در مقطع کارشناسی ارشد و خارج از دانشگاه کسب می‌کنند. بیشتر تعداد دانشجویان کالج لانگارا به دانشگاه‌های بریتیش کلمبیا نسبت به سایر کالج های استان منتقل می شود. برنامه‌ها و دوره‌های ارائه شده در کالج لانگارا:

علم و فناوری Science & Technology
بهداشت و سلامت Health
علوم انسانی و خدمات اجتماعی Humanities & Social Services
هنر Arts
بیزینس Business

تحصیل در کالج اجتماعی ونکوور Vancouver Community College

کالج جامعه ونکوور (VCC) گزینه های تحصیلی تمام وقت و همچنین پاره وقت را برای دانشجویان فراهم می کند. علاوه بر این بیش از 140 برنامه دیپلم و گواهی در دوره‌های هتلداری، مراقبت‌های بهداشتی و تجارت ارائه می دهد. همچنین حدود 93 درصد از فارغ التحصیلان آن از مقاطع دیپلم، گواهینامه و دوره های کاردانی مشغول به کار می شوند. دلایل زیادی برای تحصیل در ونکوور وجود دارد، اما کیفیت آموزش در کنار صمیمیت مردم محلی عوامل اصلی جذب دانشجویان از سراسر جهان برای ادامه تحصیلات عالی خود در اینجا هستند.

فرصت‌های شغلی با تحصیل در ونکوور

طی سال‌های گذشته، ونکوور به مرکز مهمی برای صنایعی مانند توسعه نرم‌افزار، بیوتکنولوژی، هوافضا، توسعه بازی‌های ویدیویی، استودیوهای انیمیشن و تولید تلویزیونی و صنعت فیلم پر جنب و جوش تبدیل شده است. دانشگاه‌ها دوره‌های مدرک مرتبط با صنعت را ارائه می دهند که شما را برای ورود به بازار کار پس از فارغ التحصیلی آماده می کند.

توسعه نرم افزار software development
بیوتکنولوژی biotechnology
هوافضا aerospace
توسعه بازی‌های ویدیویی video game development
استودیوهای انیمیشن animation studios
تولید تلویزیونی television production
صنعت فیلم film industry

شایان ذکر است که دوره های کارآموزی در شرکت‌های شهر اغلب در طول تحصیل، در تعطیلات یا پس از فارغ التحصیلی برای دانشجویان در دسترس است. شرکت‌های مهم مستقر در ونکوور یا دفاتر محلی معروف عبارتند‌از :

شرکت Telus Telus Corp
گروه جیم پتیسون the Jim Pattison Group
بانک شهروندی کانادا Citizens Bank of Canada
هوت سوئیت Hootsuite
پیکسار کانادا Pixar Canada
معدن تنکه Tenke Mining
شرکت گلدکورپ Goldcorp Inc.
بانک  HSBC HSBC Bank

تجربه زندگی دانشجویی با تحصیل در کانادا

ونکوور شهری فوق العاده برای گردش است و مکان‌های متعددی برای دیدن و فعالیت‌های زیادی برای لذت بردن دارد. محبوب‌ترین جاذبه‌هایی که می توانید بازدید کنید و نیز ساختمان‌های معماری مدرن که ارزش بازدید دارند عبارتند از:

  • اپرای ونکوور Vancouver Opera
  • پارک استنلی Stanley Park (شامل یک آکواریوم زیبا)
  • موزه دریایی ونکوور Vancouver Maritime Museum
  • مرکز فضایی R. MacMillan (H. R. MacMillan Space Centre)
  • موزه ونکوور Vancouver Museum
  • گالری هنری ونکوور Vancouver Art Gallery
  • باغ ژاپنی Nitobe (Nitobe Japanese Garden)
  • ساختمان شانگری لا Shangri-La
  • بلندترین ساختمان شهر
  • مرکز دیوار شرایتون Sheraton Wall Centre

زندگی سرگرمی در ونکوور توسط بسیاری از کلوب های شبانه، تئاترها و جشنواره های موسیقی وجود دارد. ونکوور برای ورزش های برفی نیز شهرت خاصی دارد. بنابراین می توانید از برخی از بهترین پیست‌های اسکی جهان در این شهر لذت ببرید. همچنین می‌توانید به فعالیت‌های بیرونی دیگری مانند دوچرخه‌سواری در کوهستان، دوچرخه سواری در ساحل شمالی یا گلف بازی در پارک ملکه الیزابت بپردازید.

فضای بین المللی برای تحصیل در ونکوور

ونکوور یکی از متنوع ترین شهرهای جهان از نظر قومیتی و زبانی است که بیش از 50 درصد از جمعیت آن زبان انگلیسی را به عنوان زبان اصلی خود صحبت نمی‌کنند. تقریبا 30 درصد از ساکنان این شهر از قومیت چینی هستند و سایر جمعیت‌های قومی شامل اسکاندیناوی، ایتالیایی، اوکراینی و یونانی هستند.

تحصیل در ونکوور

از آنجایی که تعداد مهاجران در 30 سال گذشته همچنان در حال افزایش بوده است، ونکوور یک خانه با فضای چند فرهنگی است که شما را قادر می سازد تا در مورد بسیاری از فرهنگ های مختلف بیاموزید و روابط شخصی یا حرفه‌ای طولانی مدت برقرار کنید.

آب و هوا شهر ونکوور

ونکوور یکی از گرم ترین شهرهای کانادا در فصل زمستان است. آب و هوای اقیانوسی با تابستان های گرم، معمولا خشک، با حداکثر دمای 28-32 درجه سانتی گراد (82-89 درجه فارنهایت) است. بارندگی‌ها فقط در ماه‌های جولای و آگوست رخ می‌دهد. بیشترین بارش برف از نوامبر تا مارس است.

سخن پایانی

در این مقاله بصورت کاملا اختصاصی به بررسی تحصیل در ونکوور پرداختیم. تلاش نمودیم تا شما را با دلایل و جنبه‌های مختلف اینکه چرا شهر ونکوور انتخاب بسیاری از دانشجویان بین المللی است، آشنا نماییم. ونکوور از فضای بین المللی خوبی برخوردار است، به همبن جهت فرصت‌های عالی را در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت. هدف موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری (MMCF) کمک به متقاضیان و حمایت آن‌ها در رسیدن به اهداف تحصیلی و مهاجرتی و شغلی است.

موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری خدمات مختلفی را در کانادا ارائه می‌دهد. تیم متخصص مجموعه مهرآیین مخبری  به شما در بدست آوردن اهداف مهاجرتی‌تان در کانادا کمک خواهد کرد. خدمات خود را به ارائه مشاوره جامع اختصاص داده‌ایم. خدمات این موسسه در زمینه بررسی جامع اولیه، مشاوره در مورد الزامات مورد نیاز، انتخاب رشته در دانشگاه مورد نظر، مراحل درخواست و دریافت پذیرش، کمک به تسهیل فرایند ویزا، همراه شما خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پیمایش به بالا