دسته‌بندی مطالب

آخرین مطالب

لوگو قوتر

موسسه مهاجرتی دکتر مهرآیین مخبری

لوکیشن

آدرس

تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، برج سایه،  طبقه ۹، واحد ۲

درخواست مشاوره

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
کالج دورهام کانادا

کالج دورهام کانادا

آخرین بروزرسانی: 8 خرداد 1402

معرفی کالج دورهام کانادا

تحصیل در دانشگاه‌ها و کالج‌های کانادا فرصت‌ها و امتیازات بیشماری برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان بومی و بین المللی دارد. فرصت فراگیری در موسسات آموزش عالی با کیفیت آموزشی بسیار بالا، دوره‌های کارآموزی و دوره‌های کوآپ و از همه مهم‌تر فرصت‌های شغلی که فارغ التحصیلان می‌توانند کسب‌کنند، از جمله دلایل مهاجرت تحصیلی دانشجویان بین المللی از سراسر جهان به کشور کانادا است. در این مقاله به طور اختصاصی به کالج دورهام کانادا (Durham College)  پرداخته شده است. موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری (MMCF) در تلاش است تا با ارائه مشاوره تخصصی و خدمات متنوع جوابگوی تمامی سوالات شما در زمینه مهاجرت به کانادا باشد.

بیشتر بخوانیم : پیشنهاد می‌کنیم مقاله تحصیل در کانادا و کالج‌های کانادا را مطالعه کنید.

فهرست مطالب :

درباره کالج دورهام کانادا

آموزش با کیفیت بالا :‌

هدف کالج دورهام این است که شما را برای یافتن شغل مفید آماده نماید. با توجه به هیئت علمی متخصص و با تجربه گسترده در صنعت و منابع آموزشی پیشرو، فارغ التحصیلان این کالج موفق به کسب موقعیت‌های شغلی خوب در زمینه انتخابی خود می‌شوند.

کالج دورهام کانادا

ای کالج همچنین از طریق توافق با دانشگاه‌های انتاریو و در سراسر جهان، گزینه‌های متنوعی از دیپلم تا سایر مدارک تحصیلی را ارائه می نماید که به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا تحصیلات دانشگاهی را در کمتر از زمان معمولی تکمیل کنند. مدرک خود را بدون نیاز به تکرار دوره های انتخابی کسب کنند، زیرا برنامه‌های مسیری اعتباری را برای تحصیل در کالج می‌دهند که می تواند برای اعتبار دانشگاه استفاده شود. دانشجویانی که به دنبال خوابگاه‌های تحصیلی هستند، باید در اسرع وقت با مرکز دسترسی و پشتیبانی کالج هماهنگ کنند.

فضای پردیس کالج امن و پویا و فعال :

پردیس‌های اوشاوا (Oshawa) و ویتبی (Whitby) کالج دورهام در محیطی امن و مطمئن قرار دارند که بهترین زندگی در کشور و شهر از جمله دسترسی به طیف گسترده‌ای از مغازه‌ها،‌گزینه‌های ورزشی و سرگرمی متنوع را ارائه می‌کند. همچنین شهر تورنتو در فاصله کوتاهی از کالج قرار دارد.

البته لازم نیست دانشگاه را ترک کنید تا یک تجربه دانشجویی مفرح و مفید داشته باشید. این کالج هر آنچه را که برای تجربه دانشجویی نیاز دارید در اختیار شما خواهد گذاشت تا مطالعات چالش برانگیز را با فعالیت های سرگرم کننده و هیجان انگیز خارج از کلاس درست در پردیس دانشگاه تجربه کنید.

زندگی دانشجویی در کالج دورهام :

مراکز ورزشی و تفریحی برای تناسب اندام و روحیه شاد : مرکز تفریحی و تندرستی پردیس کالج دورهام دارای 28000 فوت مربع مساحت است و سالن بدنسازی  10000 فوت مربع مساحت دارد. مرکز تناسب اندام، دو زمین اسکواش، زمین گلف سرپوشیده، مسیر سرپوشیده پیاده‌روی و دویدن با مشرف به باشگاه ورزشی و موارد دیگر، از جمله امکانات و تسهیلات کالج دورهام است.

کالج دورهام کانادا

مرکز بهداشت و درمان کالج دورهام : مرکز بهداشت خدمات مراقبت‌های بهداشتی را ارائه می دهد که سلامت دانشجویان را به شیوه‌ای حرفه ای ارتقا می دهد.

رستوران و کافه‌های کالج دور‌هام :

گزینه‌های مختلف غذاخوری در پردیس دانشگاه وجود دارد. از جمله تیم هورتونز (Tim Hortons)، اکستریم پیتا (Extreme Pita) و کافه تریا بازار (Marketplace Cafeteria)، و Bistro ’67 است. Bistro ’67یک رستوران جدید با الهام از آموزش (teaching-inspired restaurant) است که در داخل مرکز غذا در پردیس ویتبی کالج دورهام واقع شده است.

گذراندن اوقات فراغت با دوستان :

مکان ها و فعالیت های زیادی در پردیس دانشگاه برای ملاقات، مطالعه یا استراحت با همکلاسی های خود در دسترس دانشجویان هستند. اگر فعالیت‌های سازمان‌یافته را ترجیح می‌دهید، انجمن دانشجویی که مسئول رویدادها و فعالیت‌های اجتماعی در طول سال تحصیلی است و بیش از ۷۰ باشگاه دانشجویی را در خود جای داده است، در آن‌ها عضو شوید.

فضای تحصیل در پردیس کالج :

کالج دورهام حوزه‌های مختلفی را برای مطالعه و تحصیل ارائه نموده است. کتابخانه کالج فضایی گرم و مطلوبی را برای یادگیری فردی و گروهی فراهم می کند و اینترنت در سراسر پردیس دانشگاه در دسترس است تا شما را به منابع مهم متصل نگه دارد. این کالج همچنین پیشرفته ترین آموزش های مشترک خود را با 200 رایانه و اتصالات اینترنت سیمی و بی سیم ارائه می‌دهد.

رنکینگ کالج دورهام کانادا

رنکینگ و رتبه بندی کالج دورهام در جدول زیر ارائه شده است.

رتبه 82 در رتبه بندی دانشگاه های برتر QS در سال 2022 82 in QS Top University Rankings 2022
رتبه 162 در رتبه بندی دانشگاه های جهانی توسط  THE در سال 2022 162 in World University Rankings by THE 2022
رتبه 5 در رتبه بندی موضوعی QS در سال  2021 5 in QS Subject Rankings 2021
رتبه 87 در رتبه بندی تاثیر تا سال 2021 87 in Impact Rankings by THE 2021
رتبه 101-125 در رتبه بندی شهرت جهانی توسط THE  در سال 2021 101-125 in World Reputation Rankings by THE 2021

چرا در کالج دورهام کانادا تحصیل کنیم؟

برنامه‌ها : کالج دورهام یکی از 50 کالج تحقیقاتی در کانادا است که 140 برنامه را همراه با 5000 مسیر آموزشی در سراسر جهان ارائه می دهد. مرکز آموزش حرفه‌ای و پاره وقت (مطالعه پاره وقت و OntarioLearn) بیش از 1000 دوره، شش برنامه به رسمیت شناختن موفقیت، 50 برنامه گواهینامه، 11 برنامه دیپلم، هفت برنامه تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد.

تعداد ثبت نام شوندگان : کالج دورهام کانادا میزبان 13600 دانشجوی تمام وقت است. تمام دانشجویان بین المللی از بیش از 60 کشور در کالج دورهام پذیرش می گیرند.

هزینه تحصیل در کالج دورهام : متوسط هزینه شرکت در دوره‌های آموزشی کالج دورهام 24000 دلار کانادا در سال است. که البته که برای دانشجویان کاملا مقرون به صرفه است.

دوره‌های کارآموزی : بالاترین درآمد شغلی مربوط به خدمات مالی با 200000 دلار کانادا است. و کالج دورهام فرصت‌های مختلف شغلی و کارآموزی بسیاری را ارائه می دهد.

معرفی دانشکده‌های کالج دورهام کانادا

9 دانشکده آکادمیک کالج دورهام (Durham College) برنامه‌های بازار محور (market-driven programs) را که توسط کارشناسان صنعت رهبری می شود، در طیف گسترده‌ای از رشته ها ارائه می دهند.

دانشکده بازرگانی Faculty of Business
دانشکده علوم بهداشتی (HS) Faculty of Health Sciences (HS)
دانشکده علوم هتلداری و باغبانی (HHS) Faculty of Hospitality & Horticultural Science (HHS)
دانشکده مطالعات لیبرال (LS) Faculty of Liberal Studies (LS)
دانشکده رسانه، هنر و طراحی (MAD) Faculty of Media, Art & Design (MAD)
دانشکده علوم، مهندسی و فناوری اطلاعات (SEIT) Faculty of Science, Engineering & Information Technology (SEIT)
دانشکده مشاغل و کارآموزی ماهر (STA) Faculty of Skilled Trades & Apprenticeship (STA)
دانشکده خدمات اجتماعی (SCS) Faculty of Social & Community Services (SCS)
فراگیری تخصصی و پاره وقت Professional and Part-time Learning

شرایط پذیرش کالج دورهام کانادا چیست؟

کالج دورهام یک فرآیند پذیرش اولیه را برای دانشجویان داخلی و بین المللی ایجاد نموده است. الزامات مختلف مانند آزمون‌های استاندارد US، مستندات و مصاحبه ها بخشی از فرآیند پذیرش هستند.

  • پورتال برنامه : آنلاین
  • هزینه‌های اپلای : 95 CAD (دلار کانادا)

شرایط پذیرش :

  • ریز نمرات دبیرستان به همراه گزارش دوره به دوره
  • رونوشت‌های رسمی از مدارک تحصیلی پیشین
  • نمرات آزمون مهارت زبان انگلیسی (الزامات : آیلتس – 6.5، تافل – 88)
  • صورت حساب‌های مالی (financial statement)
  • اثبات تمکن مالی یا حمایت مالی (financial support)
  • انگیزه نامه
  • کپی پاسپورت

ددلاین اپلای برای کالج دورهام کانادا

روند درخواست برای دانشجویان بین المللی برای سه ترم شروع می شود. کالج دورهام دانشجویان را می پذیرد تا در اسرع وقت درخواست دهند.

فصل پذیرش ورودی جدید آخرین مهلت اپلای یا ارسال درخواست
Fall (September) پاییز (سپتامبر) Feburary 1 1 فوریه
Winter (January) زمستان (ژانويه) October 1 1 اکتبر
Spring (May) بهار (اردیبهشت) Feburary 1 1 فوریه

کمیته‌های مشاور برنامه (PAC) کالج دورهام کانادا

کمیته های مشاوره برنامه (PAC : Program advisory committees) به رهبران برنامه کالج دورهام (DC : Durham College) در مورد طیف گسترده ای از موضوعات که مستقیماً بر موفقیت دانشجویان و فارغ التحصیلان تأثیر می گذارد مشاوره می دهند. اعضای PAC شامل  کارفرمایان، فارغ التحصیلان، رهبران تجارت و صنعت، و نمایندگانی از نهادها و آژانس‌های حرفه‌ای و معتبر می‌باشد.

نقش کمیته‌ مشاوره برنامه (PAC) کالج دورهام کانادا چیست؟

PAC ها در مورد طیف گسترده‌ای از موضوعات مانند :

مهارت‌های فارغ التحصیلان : ارائه راهنمایی در مورد شایستگی ها و مهارت های مورد نیاز فارغ التحصیلان

چشم انداز استخدام دانشجویان : توصیه و مشاوره در مورد استخدام دانشجویان، از جمله کسانی که در کلاس‌های کارشناسی که برای موقعیت‌های پاره وقت، تابستانی یا تمام وقت مناسب هستند.

فراگیری منسجم و پیوسته کار : پیشنهاد و حمایت از فرصت‌های آموزشی تجربی در صنعت از جمله موقعیت‌های شغلی، تجربه بالینی؛ تجارب کوآپ co-op  و فرصت های تحصیل در خارج از کشور

توسعه برنامه‌های جدید : ارائه مشاوره در مورد فرصت‌هایی برای معرفی برنامه‌های جدید در پاسخ به نیازهای یک حرفه، صنعت یا بخش خاص.

برنامه درسی : پیشنهادات محتوایی را برای گنجاندن در برنامه برای حفظ ارتباط برنامه و انتشار ارائه می‌دهد.

بررسی برنامه : در فرآیند و روند بررسی برنامه شرکت می‌نماید

تحقیق و پژوهش : ارائه مشاوره در زمینه معرفی تحقیقات به برنامه درسی و چشم انداز تحقیقات خارجی

فناوری : ارائه مشاوره در مورد روندهای تکنولوژیکی و تغییرات در صنعت

برنامه استراتژیک : از اهداف مشخص شده در برنامه استراتژیک DC پشتیبانی می‌نماید.

روابط عمومی : ارتقاء روابط خوب با جامعه بومی و مشاغل، صنعت و انجمن‌های تخصصی

بورسیه دانشجویی : کمک به ایجاد بورسیه تحصیلی، کمک هزینه تحصیلی و جوایز برای دانشجویان DC

دعوت سخنرانان : در شناسایی سخنرانان مهمان برای دوره های برنامه کمک می نماید.

فعالیت‌های کالج دورهام کانادا در حوزه بیزینس

راهکار‌های کالج دورهام (Durham College Solution) در حوزه کسب و کار و تجارت، خدمات نوآورانه تجاری بسیاری ارائه می دهد. تیم‌های حرفه‌ای کالج دورهام به‌طور پیوسته و منسجم با هم کار می‌کنند تا راه‌حل‌های سفارشی‌سازی‌شده برای رفع علایق و نیازهای تجاری شرکت‌های مختلف از جمله کسب استعداد، آموزش و ارتقای مهارت‌ها، تحقیق و توسعه، تسهیلات جلسات و ضیافت، تأمین مالی و اهدای خیریه را ارائه می دهند.

کالج دورهام کانادا

صرف نظر از اندازه، مرحله یا تخصص کسب و کار شرکت‌های تجاری مختلف، آن‌ها نیاز به دسترسی مستقیم به مشاوران و ارائه دهندگان خدماتی دارند که بتوانند به آنها اعتماد کنند. در واقع بسیاری از بیزینس‌ها به یک تیم تطبیقی نیاز دارند که در کنار آن‌ها کار کند تا تجربه، پشتیبانی و آموزش مورد نیاز کسب و کار آن‌ها را برای جایی که امروز و فردا می خواهد باشد ارائه دهد.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش نمودیم تا یکی از بهترین‌ کالج‌های کانادا را معرفی و بررسی کنیم. تحصیل در دانشگاه‌ها و کالج‌های کانادا امتیازات بیشماری برای دانشجویان و فارغ التحصبلان خود دارد. هدف موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری (MMCF) کمک به متقاضیان و حمایت آن‌ها در رسیدن به اهداف تحصیلی و مهاجرتی و شغلی است. مجموعه ما خدمات مختلفی را در کانادا ارائه می‌دهد

تیم متخصص مجموعه مهرآیین مخبری  به شما در بدست آوردن اهداف مهاجرتی تان در کانادا کمک خواهد کرد. خدمات خود را به ارائه مشاوره جامع اختصاص داده‌ایم. خدمات ما در زمینه بررسی جامع اولیه، مشاوره در مورد الزامات مورد نیاز، انتخاب رشته در دانشگاه مورد نظر، مراحل درخواست و دریافت پذیرش، کمک به تسهیل فرایند ویزا، همراه شما خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پیمایش به بالا