دسته‌بندی مطالب

آخرین مطالب

لوگو قوتر

موسسه مهاجرتی دکتر مهرآیین مخبری

لوکیشن

آدرس

تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، برج سایه،  طبقه ۹، واحد ۲

درخواست مشاوره

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
راحت‌ ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها

راحت‌ ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها

آخرین بروزرسانی: 27 تیر 1402

تقریبا این روز‌ها ما ایرانی‌ها همه به دنبال مهاجرت هستیم. برای مهاجرت باید چالش‌های آن را بدانیم و بهترین روش مهاجرتی به بهترین مقصد را انتخاب کنیم. شاید سوالی که بسیاری دوست دارند جواب آن را بدانند این است که راحت‌ ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها کدام است؟

قبل از هر چیز دیگری باید کاملا به شرایط خود آگاه باشید. مثلا اینکه چقدر تحصیلات دارید، چه مهارت‌هایی دارید و چه میزان سرمایه دارید. مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری از جمله روش‌های رایج و معمول مهاجرتی هستند.

هر کشور شرایط و سیاست‌های خاص خود را برای پذیرش مهاجران دارد. پس آگاهی از شرایط و الزامات هر کشور در انتخاب ما بسیار موثر است. در ادامه همراه ما باشید تا راحت‌ ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها به روش‌های مختلف را بیشتر بررسی کنیم.

راحت‌ ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها

هر کشوری قوانین خاص خود را برای پذیرش دانشجو دارد. اما نکته مهم و حائز اهمیت برای ما ایرانی‌ها صرفا اخذ پذیرش از دانشگاه نیست. چرا که شما با برآوردن شرایط دانشگاه مورد نظر موفق به اخذ نامه پذیرش از آن دانشگاه خواهید شد. نکته قابل تامل اخذ ویزای تحصیلی از سفارت کشور مقصد می‌باشد.

بیشتر بخوانید: خواندن مقالات ویزای تحصیلی کانادا و ویزای تحصیلی آمریکا برای شما مفید است.

دوره‌های زبان کشورهای اروپایی است. می‌توان گفت افرادی که با مدرک دیپلم به دنبال اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی هستند، گذراندن دوره‌های زبان است. و البته تحصیل در بسیاری از کشورهای اروپایی بسیار ارزان و حتی رایگان است.

برای مثال با یادگیری زبان آلمانی و فرانسوی شما شانس تحصیل رایگان را خواهید داشت. دوره‌های زبان مجارستان و دوره‌های زبان فرانسه نیز گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. کشور ایتالیا نیز بورسیه‌های بسیار سخاوتمندانه‌ای ارائه نموده است.

مشاوره‌های تخصصی مطابق با شرایط خود را از موسسه مهاجرتی خانم دکتر مهرآیین مخبری بخواهید.

بهترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانی ها

امروزه افراد با تخصص‌ها و مهارت‌های مختلف می‌خواهند مهاجرت کاری داشته باشند. فرقی نمی‌کند در کدام کشور کار کنید، میزان حقوق دریافتی، هزینه‌های زندگی در کشور مقصد، امنیت شغلی، فرصت‌های شغلی برای توسعه از جمله فاکتورهای مهمی است که باید به همگی آن‌ها بپردازید.

یکی از دلایل اصلی مهاجرت کاری ما ایرانیان عدم رفاه اجتماعی، عدم تعادل بین هزینه‌های زندگی و درآمد فرد، عدم توانایی در تامین مسکن و تمام مسائل دیگری که در جامعه شاهد آن هستید، می‌باشد. همه‌ی این عوامل سبب شده تا ما ایرانی‌ها به فکر مهاجرت به کشورهای جهان اول و رشد و شکوفایی خود باشیم.

راحت‌ ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها

پس به هنگام انتخاب مقصد مهاجرت کاری خود فاکتورهایی نظیر حداقل درآمد، تعادل بین هزینه‌های زندگی و درآمد، امنیت شغلی، نرخ بیکاری در کشور مقصد، وضعیت بازار کار و فرصت‌های شغلی موجود، میزان رضایتمندی و البته از همه مهم‌تر نزدیکی به کشورمان و میزان سهولت اخذ ویزا را به دقت بررسی کنید.

بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی دانشجویان ایرانی

این بخش مختص دانشجویان عزیز کشورمون است که به دنبال مقصد مهاجرت تحصیلی هستند. فاکتورهای مهمی که به هنگام مهاجرت تحصیلی باید در نظر بگیرید شامل بررسی رنکینگ دانشگاه، هزینه شهریه، هزینه زندگی و اقامت در کشور مقصد،‌ بورسیه‌های تحصیلی، تمکن مالی برای اخذ ویزای کشور مقصد می‌شود.

اول بیایید برترین مقاصد مهاجرت تحصیلی در جهان را بشناسیم و سپس بهترین مقاصد مهاجرتی برای دانشجویان خودمان را معرفی می‌کنیم.

کشور‌هایی نظیر آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا و البته چین در شرق آسیا برترین مقاصد مهاجرت تحصیلی در جهان شناخته می‌شوند. اما اگر بخواهیم کمی دقیق‌تر به مقاصد مهاجرتی محبوب و مطلوب برای دانشجویان ایرانی بپردازیم باید بگوییم که آمریکا، آلمان، ایتالیا، کانادا و البته ترکیه در اولویت هستند.

بیشتر بخوانید: خواندن مقالات تحصیل در کانادا و تحصیل در آمریکا برای شما سودمند است.

بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

یکی از فاکتورهای مهم در این زمینه بررسی ثبات اقتصادی و سیاسی کشور مقصد است. البته مزایایی که آن کشور به سرمایه‌گذار می‌دهد نیز حائز اهمی است. کشورهایی همانند کانادا، استرالیا، پرتغال، اتریش، اسپانیا، امارات متحده عربی، انگلستان و فرانسه پیشنهادات خوبی هستند.

سخن پایانی

به یاد داشته باشید که شرایط همه افراد یکسان نیست و البته که الزامات همه کشورها نیز مشابه نیستند. به همین دلیل است که می‌گوییم از موسسات مهاجرتی معتبر که دانش و تخصص لازم را در این زمینه فعالیت دارند کمک بخواهید. ما در موسسه مهاجرتی خانم دکتر مهرآیین مخبری به دنبال این هستیم تا با ارائه مشاوره‌های تخصصی بهترین روش مهاجرتی را مطابق با شرایط هر فرد پیشنهاد دهیم. هدف ما تحقق رویای شما و دستیابی به آن‌هاست.

پس با موسسه مهاجرتی ما تماس گرفته و شرایط خود را برای مشاوران ما توضیح دهید تا بهترین مشاوره را دریافت کنید. حتی می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان منتظر تماس ما با شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن بمانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پیمایش به بالا