دسته‌بندی مطالب

آخرین مطالب

لوگو قوتر

موسسه مهاجرتی دکتر مهرآیین مخبری

لوکیشن

آدرس

تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، برج سایه،  طبقه ۹، واحد ۲

درخواست مشاوره

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
تحصیل در مونترال

تحصیل در مونترال

آخرین بروزرسانی: 8 خرداد 1402

کانادا شهر‌ها و استان‌های بسیاری دارند که هر کدام از شهرت و اعتبار بالایی در سراسر جهان برخوردار هستند. تحصیل در مونترال شهری که جمعیت دو زبانه (انگلیسی و فرانسوی) دارد، فرصت بسیار خوبی برای دانشجویان بین المللی خواهد بود. همچنین با تحصیل در مونترال کانادا به بازار کار بسیار خوبی دست خواهید داشت. در این مقاله به معرفی و بررسی برنامه‌های آموزشی و نیز رشته‌های محبوب تحصیلی در تمامی مقاطع تحصیلی به همراه دانشگاه‌های ارائه دهنده این برنامه‌ها پرداخته شده است. موسسه مهاجرتی دکتر مهرآیین مخبری (MMCF) در تلاش است تا با ارائه مشاوره تخصصی و خدمات متنوع جوابگوی تمامی سوالات شما در زمینه تحصیل در کانادا و دریافت ویزای تحصیلی کانادا باشد.

7 دلیل برای تحصیل در مونترال

تحصیل در مونترالشهر مونترال بزرگترین استان کانادا در کبک قرار دارد. به لطف موقعیت عالی خود، این شهر دسترسی سریع به چندین شهر بزرگ ایالات متحده و کانادا (به عنوان مثال: بوستون، نیویورک سیتی، واشنگتن، دی سی، تورنتو و اتاوا) دارد.  مونترال بزگ شهری ایده آل برای زندگی و کار و همچنین برای تحصیل است. بنابراین از خود می‌پرسید که چرا باید مونترال را برای تحصیل انتخاب کنید؟ در ادامه به 7 دلیل برای تحصیل در مونترال اشاره شده است.

داشتن موسسات آموزش عالی در سطح جهانی :

مونترال با داشتن 15 دانشگاه، 60 کالج (خصوصی و دولتی) و 7 موسسه آموزشی، طیف گسترده ای از رشته‌ها را برای تحصیل در سطح دانشگاه‌ها و کالج‌ها ارائه می دهد. دانشگاه‌های این شهر با بیش از 200000 دانشجو از جمله 42000 دانشجوی بین المللی از شهرت بسیار خوبی برخوردار هستند. علاوه بر این، مرکز تحقیقاتی مونترال با داشتن بزرگترین مجموعه پژوهشگران دانشگاهی، یکی از موسسات با بودجه بالا در کانادا محسوب می‌شود. مونترال فرصت‌های مطالعاتی برجسته ای در زمینه‌های مختلف دارد. در ادامه این مقاله لیست موسسات آموزشی مونترال را که می توانید در آنها تحصیل کنید، آورده شده است.

یک شهر مقرون به صرفه برای زندگی و تحصیل :

مونترال با جمعیتی بیش از 4.3 میلیون نفر به دلیل هزینه پایین زندگی خود مشهور است. در واقع هزینه مسکن بیشتر از شهرهای بزرگ آمریکای شمالی و اروپا مقرون به صرفه است. بنابراین هزینه مسکن برای دانشجویانی که تصمیم به تحصیل در مونترال دارند، بسیار مطلوب است.

داشتن فرهنگی پویا :

در مونترال آسان هرگز خسته نخواهید شد. می‌توانید از موسیقی، هنر، بازی، ورزش، طبیعت یا چیزهای دیگر لذت ببرید، زیرا تعداد زیادی فعالیت‌ها و رویداد‌‌های فرهنگی در طول سال در شهر برگزار می شود. با حدود 120 جشنواره در سال، مونترال به عنوان یک مرکز فرهنگی پویا برای دانشجویان از سراسر جهان شناخته شده است.

مونترال یک شهر بین المللی است :

مونترال با داشتن 23 درصد از جمعیت متولد خارج، بیش از 120 جامعه فرهنگی از هر قاره دارد. علاوه بر این 55٪ از جمعیت دو زبانه (انگلیسی و فرانسوی) هستند و نزدیک به 20٪ به سه زبان یا بیشتر صحبت می کنند.

تحصیل در مونترالدر نتیجه این شهر به این شهرت دارد که پذیرای افراد از سراسر جهان است. این فضای باز از طریق جشنواره‌های مختلف مانند جشنواره بین‌المللی Nuits d’Afrique، جشنواره جهان عرب مونترال، و ماه تاریخ سیاه، و همچنین از طریق رستوران‌ها و کافه‌های آن با دنیایی از طعم‌ها، به صحنه فرهنگی شهر تبدیل می‌شود.

داشتن یک بازار کار امیدوار کننده :

مونترال بهترین رشد شغلی را در بین 20 منطقه شهری بزرگ در کانادا و ایالات متحده (+ 3.6٪) در سال 2017 تجربه کرده است. علاوه بر این رتبه اول را در قاره آمریکا برای سرمایه گذاری خارجی دارد. با داشتن بازار کار مطلوب، دانشجویان بین‌المللی با مجوز تحصیل می‌توانند در صنایع پیشرو مانند هوافضا، جلوه‌های بصری، بازی‌های ویدیویی، داده‌های بزرگ، واقعیت مجازی، علوم زیستی و فناوری‌های سلامت و یا حتی فین‌تک (fintech ) تجربه کسب کنند. مجوزهای تحصیلی به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا حداکثر 20 ساعت در هفته کار کنند و آن‌ها می توانند در طول تعطیلات (به عنوان مثال: تعطیلات تابستانی) تمام وقت کار کنند.

داشتن یک یک محیط امن :

تحصیل در مونترال

داشتن یک محیط امن کلیدی برای تحصیل در آرامش است. مونترال این امنیت را به شما ارائه می دهد. می توانید شب‌ها به تنهایی به خانه بروید یا در اواخر شب بدون هیچ نگرانی از حمل و نقل عمومی استفاده کنید. اکونومیست (Economist)  مونترال را به عنوان یکی از امن ترین شهرهای جهان (چهاردهمین در جهان و چهارمین در آمریکای شمالی) رتبه بندی کرده بود.

طراحی شهر مونترال برای سکونت اقشار مختلف:

مونترال شهری در مقیاس انسانی است که به راحتی می توان در اطراف آن رفت و آمد کرد و از مکان‌های مختلف بازدید کنید. مونترال محله‌های متنوعی با شخصیت‌های منحصربه‌فرد دارد که می‌تواند برای خانواده‌ها، متخصصان یا دانشجویان مناسب باشد. از محله تاریخی مونترال قدیم تا ایتالیای کوچک، متوجه خواهید شد که هر منطقه ظاهر و احساس متفاوتی دارد که مونترال را به شهری برگزیده تبدیل می کند.

تحصیل در مونترال شهری با شهرت جهانی

مونترال یک کلان شهر است که در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است.

  • بهترین شهر دانشجویی در قاره آمریکا (QS بهترین شهرهای دانشجویی، 2019)
  • دومین شهر برتر جهان برای نسل هزاره (Nestpick، 2018)
  • بهترین شهر کانادا و ششمین شهر جهان (TimeOut، 2019)
  • امن ترین شهر در آمریکای شمالی (دفتر تحقیقات فدرال، 2018؛ آمار کانادا، 2018)
  • مقرون به صرفه ترین شهر بزرگ در کانادا و ایالات متحده (قیمت‌ها و درآمدهای UBS، 2018)
  • بیشترین جمعیت دو زبانه و سه زبانه در کانادا (Statistics Canada, 2016)
  • شادترین شهر قاره آمریکا و دومین شهر جهان (Lonely Planet، 2018)
  • کانادا: بهترین محیط کار برای دانشجویان بین المللی (OECD، 2019)
  • کانادا: بهترین کشور جهان برای تحصیل در خارج از کشور (com، 2020)
  • معتبرترین شهر در قاره آمریکا (موسسه شهرت Reputation Institute ، 2018)
  • در میان ده بهترین سیستم حمل و نقل عمومی در جهان قرار دارد (10 شهر با بهترین حمل و نقل عمومی، USA Today، 2019)
  • بهترین شهر دوچرخه سواری در آمریکای شمالی (کویا Coya ، فهرست شهرهای جهانی دوچرخه، 2019)
  • سومین شهر دوستانه جهان (Rough Guides، 2016)
  • پایتخت غذایی آمریکای شمالی: بیش از 7000 رستوران و کافه (مجله Town and Country ، 2016)

معرفی دانشگاه‌ها برای تحصیل در مونترال

تحصیل در مونترال

مونترال میزبان چندین دانشگاه معتبر در سراسر کانادا است و همچنین به عنوان سرگرم‌کننده‌ترین شهر برای زندگی دانشجویی شناخته می‌شود. زیرا این شهر دانشجویان همه مؤسسات بزرگ، متنوع و معتبر را گرد هم می‌آورد. لیست کارهایی که می‌توانید در مونترال انجام دهید بی پایان است، که در این میان می‌توان به فستیوال های موسیقی مانند جشنواره جاز، جشنواره‌های مونترال و انواع رستوران‌ اشاره نمود.

مزایای تحصیل در دانشگاه‌های مونترال کانادا

  • مونترال به عنوان لذت بخش ترین شهر برای زندگی دانشجویی در کانادا شهرت دارد و برخی حتی معتقدند که این شهر سرگرم کننده ترین شهر برای زندگی در جهان است. مونترال بین زندگی شبانه، ورزش، فرهنگ، هنر و فرصتی برای معاشرت با دانشجویان هر دانشگاه دیگر در شهر، گزینه‌های زیادی برای ارائه دارد.
  • دانشجویان تمام وقت می توانند برای کارت حمل و نقل عمومی درخواست دهند که باعث کاهش هزینه‌ها به هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در شهر می‌شود.
  • هفت دانشگاه برای انتخاب در مونترال وجود دارد که اکثر آنها در سطح ملی و بین المللی معتبر هستند. این دانشگاه‌ها همچنین حوزه‌های علمی متمایز را پوشش می دهند. به عنوان مثال دانشگاه پلی تکنیک مونترال Polytechnique Montréal بر موضوعات مهندسی تمرکز دارد.
  • برای زندگی در مونترال باید کمی هم به زبان فرانسه مسلط باشید، در حقیقت صحبت فرانسوی در مونترال ضروری است. صحبت کردن به زبان فرانسه فرصت‌های اجتماعی شما را چند برابر می کند.
  • یکی از جنبه‌های منفی تحصیل در مونترال می‌توان به مالیات بردرآمدی که دولت اعمال می‌کند، اشاره نمود.
  • بازار کار برای دانشجویان جوان برای بسیاری از فارغ التحصیلان یک چالش محسوب می‌شود. یک دیدگاه رایج این است که بهترین راه برای یافتن شغل خوب، شناخت فرد مناسب است، که دلیل دیگری برای ادامه کار بر روی زبان فرانسه است.

آخرین به روز رسانی رتبه بندی مربوط به دانشگاه‌های مونترال

25 ژانویه  2022 : منبع اطلاعات تحقیق (Research Infosource) 50 دانشگاه برتر تحقیقاتی کانادا که با دانشگاه مک گیل (McGill University) به روز شده‌اند، بالاترین رتبه را در بین 5 دانشگاه فهرست شده در مونترال دارند.

25 ژانویه 2022 : RUY جدیدترین نتایج منبع اطلاعاتی تحقیق (Research Infosource) را منتشر کرد : دانشگاه مک گیل در دانشگاه‌های تحقیقاتی برتر پزشکی (تحقیقات پزشکی Medical Research) کانادا به مقام دوم دست یافته است.

19 ژانویه 2022 : رتبه بندی دانشگاه‌های بین المللی جهان THE (Times Higher Education) – دانشگاه مک گیل در رتبه بندی آموزش عالی تایمز رنکینگ 28 را به خود اختصاص داد.

15 دسامبر 2021 : رتبه بندی جهانی URAP (University Ranking by Academic Performance) : دانشگاه مک گیل بالاترین رتبه را در بین 5 دانشگاه فهرست شده در مونترال در رتبه بندی دانشگاه بر اساس عملکرد تحصیلی به خود اختصاص داد.

بالاترین رتبه بندی موضوعی دانشگاه‌های مونترال

دانشگاه مک گیل McGill University 4 مهندسی – فرآوری مواد معدنی و معدن کاری Engineering – Mineral & Mining
دانشگاه مونترال University of Montréal 8 فن آوری Technology
دانشگاه مک گیل McGill University 10 آناتومی و فیزیولوژی Anatomy & Physiology
دانشگاه مک گیل McGill University 14 زبان شناسی Linguistics
دانشگاه مک گیل McGill University 17 حقوق Law
دانشگاه مک گیل McGill University 19 فلسفه Philosophy
دانشگاه مک گیل McGill University 28 علوم زیستی Environmental Sciences
دانشگاه مک گیل McGill University 35 هنر و علوم انسانی Arts and Humanities
دانشگاه مک گیل McGill University 38 آموزش Education
دانشگاه مک گیل McGill University 45 ورزش Sports

فهرست 7 کالج و دانشگاه دولتی برای تحصیل در مونترال برای دانشجویان بین المللی در سال 2022

در واقع اگر شما یک دانشجوی بین المللی هستید و می خواهید تحصیلات تکمیلی خود را در یکی از دانشگاه‌های کانادا در مونترال انجام دهید، لیست ارائه شده در این قسمت انتخاب را برای شما آسان تر می کند. به هر حال موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری در تلاش است تا مسیر را برای شما هموار‌تر نماید.  بنابراین لیستی از دانشگاه‌های مونترال کانادا را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

دانشکده فناوری عالی School of Higher Technology
دانشکده پلی تکنیک مونترال Polytechnic School of Montreal
HEC  مونترال HEC Montreal
دانشگاه کنکوردیا Concordia University
دانشگاه مونترال University of Montreal
دانشگاه کبک در مونترال University of Quebec in Montreal
دانشگاه مک گیل McGill University

معرفی 5 تا از بهترین کالج‌ها و دانشگاه‌ها برای تحصیل در مونترال برای دانشجویان بین المللی در سال 2022

اگر دانشجوی بین المللی هستید و می خواهید در یکی از بهترین دانشگاه‌های مونترال کانادا تحصیل کنید، لیست دانشگاه‌ها و کالج‌های زیر مطالعه کنید.

دانشگاه مک گیل McGill University
دانشگاه مونترال University of Montreal
کالج دانشگاه دومینیکن Dominican University College
دانشگاه کنکوردیا Concordia University
دانشکده پلی تکنیک مونترال Polytechnic School of Montreal

معرفی 3 تا از ارزان ترین کالج‌ها و دانشگاه‌ها برای تحصیل در مونترال برای دانشجویان بین المللی در سال 2022

مونترال نه تنها برای دانشجویان بین المللی، بلکه برای دانشجویان کانادایی نیز بسیار جذاب است. در واقع مونترال با 7 دانشگاه خود، تعدادی از بهترین دانشگاه‌ها را در خود جای داده است که در بین 3 دانشگاه برتر کانادا و 100 دانشگاه برتر جهان حضور پر رنگی دارند. در واقع، رتبه بندی این دانشگاه‌ها بر اساس شهریه آن‌ها برای دانشجویان بین المللی صورت گرفته است. در این بخش لیستی از 3 کالج ارزان مونترال کانادا برای دانشجویان بین المللی را خواهید یافت:

دانشگاه کنکوردیا Concordia University
HEC  مونترال HEC Montreal
دانشگاه مونترال University of Montreal

محبوب ترین رشته‌ها برای تحصیل در مونترال

در این به بخش به محبوب‌ترین رشته‌های تحصیل در مونترال اشاره شده است. در این جدول هزینه‌های شهریه (بصورت تقریبی) و تعداد دانشگاه‌ها و کالج‌های ارائه دهنده این رشته‌ها آورده شده است.

رشته تعداد دانشگاه‌ها شهریه (دلار)
Arts هنرها 27 ~ $4,595
Education and Teaching آموزش و تدریس 18 ~ $3,450
PR روابط عمومی 17 ~ $3,948
Computer Science علوم کامپیوتر 16 ~ $3,754
Design طرحی 15 ~ $4,169
Management مدیریت 15 ~ $3,318
Sociology جامعه شناسی 12 ~ $3,580
Technology فناوری 12 ~ $4,724
Business کسب و کار 11 ~ $3,550
Humanities علوم انسانی 11 ~ $3,817
Natural Sciences علوم طبیعی 10 ~ $3,830
Administration مدیریت 10 ~ $2,970
Media Communications ارتباطات رسانه ای 10 ~ $5,990
Philology فیلولوژی 9 ~ $3,266
Health سلامتی 9 ~ $3,157
IT فناوری اطلاعات 9 ~ $3,196
Accounting حسابداری 8 ~ $3,690
Engineering مهندسی 8 ~ $5,155
Marketing بازاریابی 8 ~ $4,053
Mathematics ریاضیات 7 ~ $3,789
Finance and Banking امور مالی و بانکی 6 ~ $3,867
Economics اقتصاد 6 ~ $3,389
Animations انیمیشن سازی 6 ~ $4,923
Political Science علوم سیاسی 5 ~ $2,849
Culturology فرهنگ شناسی 5 ~ $3,505
History تاریخ 5 ~ $3,667
Law and Jurisprudence حقوق و فقه 5 ~ $3,091
Fashion طراحی و مد 5 ~ $4,463
Chemistry علم شیمی 5 ~ $3,760
Architecture معماری 5 ~ $3,446

تحصیل در مونترال در یکی از بزرگترین شهرهای کانادا به لحاظ تعداد دانشگاه‌ها و تعداد برنامه‌های آموزشی

لیست بر اساس آمار آموزش عالی (Higher education statistics) برای بزرگترین شهرهای کانادا ارائه شده است.

شهر تعداد دانشگاه‌ها و کالج‌ها تعداد برنامه‌ها
Montreal مونترال 44 525
Quebec کبک 19 350
Toronto تورنتو 16 313
Vancouver ونکوور 10 61
Edmonton ادمونتون 8 134
Sherbrooke شربروک 7 94
Winnipeg وینیپگ 6 67
Halifax هالیفاکس 6 149
Greater Sudbury سادبری بزرگ 5 84
Fredericton فردریکتون 5 68

معرفی محبوب ترین رشته‌های کارشناسی برای تحصیل در مونترال

رشته‌های محبوب برای تحصیل کارشناسی در دانشگاه‌ها و کالج‌های مونترال تعداد دانشگاه‌ها و کالج‌ها شهریه (دلار)
Arts هنرها 27 ~ $4,767
Education and Teaching آموزش و پرورش 18 ~ $3,831
PR روابط عمومی 16 ~ $4,032
Computer Science علوم کامپیوتر 15 ~ $4,082
Design طرح 14 ~ $3,991
Management مدیریت 13 ~ $3,734
Sociology جامعه شناسی 12 ~ $3,788
Technology فن آوری 12 ~ $4,493
Humanities علوم انسانی 11 ~ $3,817
Natural Sciences علوم طبیعی 10 ~ $3,830
Media Communications ارتباطات رسانه ای 10 ~ $5,128
Business کسب و کار 10 ~ $3,910
Philology فیلولوژی 9 ~ $3,291
Health سلامتی 9 ~ $3,122
Administration مدیریت 9 ~ $3,184
Engineering مهندسی 8 ~ $5,442
IT آی تی 8 ~ $3,288
Accounting حسابداری 7 ~ $3,680
Marketing بازار یابی 7 ~ $4,211
Mathematics ریاضیات 6 ~ $3,279
Finance and Banking امور مالی و بانکی 6 ~ $3,998
Animations تصاوير متحرك 6 ~ $4,810
Economics اقتصاد 6 ~ $3,438
Culturology فرهنگ شناسی 5 ~ $3,859
Chemistry علم شیمی 5 ~ $3,967
History تاریخ 5 ~ $3,800
Fashion روش 5 ~ $4,463
Law and Jurisprudence حقوق و فقه 5 ~ $3,293
Architecture معماری 5 ~ $3,048
Political Science علوم سیاسی 4 ~ $3,164

محبوب ترین رشته‌های کارشناسی ارشد برای تحصیل در مونترال

رشته‌های محبوب برای تحصیل کارشناسی ارشد در دانشگاه‌ها و کالج‌های مونترال تعداد دانشگاه‌ها و کالج‌ها شهریه (دلار)
PR روابط عمومی 5 ~ $5,114
Management مدیریت 5 ~ $2,474
Engineering مهندسی 5 ~ $6,194
Arts هنر 5 ~ $5,154
IT فناوری اطلاعات 5 ~ $3,140
Education and Teaching آموزش و تدریس 4 ~ $2,692
Political Science علوم سیاسی 4 ~ $2,692
Culturology فرهنگ شناسی 4 ~ $3,732
Mathematics ریاضیات 3 ~ $5,000
Philology فیلولوژی 3 ~ $2,923
Law and Jurisprudence حقوق و فقه 3 ~ $2,923
Health بهداشت و سلامت 3 ~ $2,923
Finance and Banking امور مالی و بانکی 3 ~ $3,604
Administration مدیریت 3 ~ $3,109
Business کسب و کار 3 ~ $2,867
Computer Science علوم کامپیوتر 3 ~ $2,933
Design طرحی 3 ~ $5,000
Media Communications ارتباطات رسانه ای 2 ~ $10,300
Earth Sciences علوم زمین 2 ~ $10,000
Chemistry علم شیمی 2 ~ $3,500
Marketing بازاریابی 2 ~ $3,500
Philosophy فلسفه 2 ~ $3,500
Environmental Studies مطالعات محیطی 2 ~ $3,500
Psychology روانشناسی 2 ~ $3,500
Technology فن آوری 2 ~ $7,986
Building and Construction  ساخت و ساز 2 ~ $3,800
Architecture معماری 2 ~ $3,664
Biology زیست شناسی 2 ~ $3,500
History تاریخ 2 ~ $3,500
Physics فیزیک 2 ~ $3,500

محبوب ترین رشته‌های دکتری (Ph.D) برای تحصیل در مونترال

در ادامه به دوره‌های محبوب دکتری در میان دانشجویان بین المللی به همراه هزینه شهریه حدودی برای شرکت در این برنامه‌های آموزشی و پژوهی پرداخته شده است.

رشته‌های محبوب برای تحصیل دکتری در دانشگاه‌ها و کالج‌های مونترال تعداد دانشگاه‌ها و کالج‌ها شهریه (دلار)
PR روابط عمومی 5 ~ $2,514
Arts هنر 4 ~ $2,692
Political Science علوم سیاسی 4 ~ $2,692
IT فناوری اطلاعات 3 ~ $3,043
Education and Teaching آموزش و تدریس 3 ~ $1,923
Computer Science علوم کامپیوتر 3 ~ $2,933
Economics اقتصاد 3 ~ $3,109
Management مدیریت 3 ~ $2,923
Engineering مهندسی 3 ~ $2,657
Law and Jurisprudence حقوق و فقه 3 ~ $2,923
Culturology فرهنگ شناسی 2 ~ $2,164
Health بهداشت و سلامت 2 ~ $3,664
Chemistry علم شیمی 2 ~ $3,500
Administration مدیریت 2 ~ $1,800
Mathematics ریاضیات 2 ~ $3,500
Physics فیزیک 2 ~ $3,500
Psychology روانشناسی 2 ~ $3,500
Philology فیلولوژی 2 ~ $3,664
History تاریخ 2 ~ $3,500
Biology زیست شناسی 2 ~ $3,500
Sociology جامعه شناسی 1 ~ $2,328
Pharmacy داروسازی 1 ~ $5,000
Business کسب و کار 1 ~ $2,000
Nursing پرستاری 1 ~ $5,000
Archeology باستان شناسی 1 ~ $2,328
Environmental Studies مطالعات زیست محیطی 1 ~ $2,000
Technology فن آوری 1 ~ $972
Building and Construction ساخت و ساز 1 ~ $2,000
Architecture معماری 1 ~ $5,000
Philosophy فلسفه 1 ~ $5,000

سخن پایانی

در این مقاله بصورت کاملا اختصاصی به بررسی تحصیل در مونترال پرداختیم. تلاش نمودیم تا شما را با دلایل و جنبه‌های مختلف اینکه چرا شهر مونترال شهرت و اعتبار جهانی بسیاری دارد و دانشجویان بین المللی بسیاری این شهر را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می‌کنند، آشنا نماییم. هدف موسسه مهاجرتی دکتر مهرآیین مخبری (MMCF) کمک به متقاضیان و حمایت آن‌ها در رسیدن به اهداف تحصیلی و مهاجرتی و شغلی است. موسسه مهاجرتی دکتر مهرآیین مخبری خدمات مختلفی را در کانادا ارائه می‌دهد.

تیم متخصص مجموعه دکتر مهرآیین مخبری به شما در بدست آوردن اهداف مهاجرتی‌تان در کانادا کمک خواهد کرد. خدمات خود را به ارائه مشاوره جامع اختصاص داده‌ایم. خدمات این موسسه در زمینه بررسی جامع اولیه، مشاوره در مورد الزامات مورد نیاز، انتخاب رشته در دانشگاه مورد نظر، مراحل درخواست و دریافت پذیرش، کمک به تسهیل فرایند ویزا، همراه شما خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پیمایش به بالا