دسته‌بندی مطالب

آخرین مطالب

لوگو قوتر

موسسه مهاجرتی دکتر مهرآیین مخبری

لوکیشن

آدرس

تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، برج سایه،  طبقه ۹، واحد ۲

درخواست مشاوره

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
تحصیل در تورنتو

تحصیل در تورنتو

آخرین بروزرسانی: 17 خرداد 1402

به یکی از شهر‌های پر جمعیت کانادا، پیشرو در اقتصاد کانادا و ایجاد فرصت‌های شغلی شهر تورنتو است. تورنتو همچنین بزرگترین شهر استان انتاریو در کانادا است و بسیاری از دانشگاه‌های برتر کانادا با رنکینگ‌های جهانی در این شهر هستند. تحصیل در تورنتو که به پایتخت مالی کانادا شهرت دارد، پذیرای دانشجویان بین المللی بسیاری است. با توجه به کیفیت بالای دوره‌های آکادمیک ارائه شده در دانشگاه‌های تورنتو و نیز حضور شرکت‌ها و موسسات بزرگ در این شهر، دانشجویان فضای آموزشی و کاری خوبی را تجربه‌ خواهند نمود و از فرصت‌های کارآموزی که در اختیار آنان قرار می‌گیرد، بهره فراوانی را خواهند برد. موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری (MMCF) در تلاش است تا با ارائه مشاوره تخصصی و خدمات متنوع جوابگوی تمامی سوالات شما در زمینه تحصیل در کانادا و دریافت ویزای تحصیلی کانادا باشد.

فهرست مطالب:

معرفی شهر تورنتو (Toronto)

تورنتو یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کانادا است و نمرات بالایی را برای تحصیل از دانشجویان بین المللی دریافت می کند. در حین تحصیل در تورنتو مطمئناً از سبک زندگی جذاب در شهر، تنوع فرهنگی غنی، خیابان‌های تمیز شهر و محیط امن لذت خواهید برد. تورنتو یک شهر پیشرو در کانادا در رشد اقتصادی و ایجاد مشاغل جدید است که از مهاجران استقبال می کند و پذیرای استعدادها از سراسر جهان است. تجربه تحصیلی در تورنتو فراموش نشدنی است و از محیط چند فرهنگی در این کلان شهر پر جنب و جوش لذت خواهید برد. تورنتو واقع در ساحل شمال غربی دریاچه انتاریو، در سمت انگلیسی کانادا واقع شده است و مرکز استان انتاریو است. تورنتو سالانه میزبان تقریبا 140000 دانش آموز است که بیش از 20000 دانشجوی خارجی هستند.

تحصیل در تورنتو

تورنتو بزرگترین شهر استان انتاریو در کانادا است. این شهر بیش از 2 میلیون نفر را در خود جای داده است. بخش بزرگی از جمعیت را مهاجران تشکیل می دهند که به شهر حال و هوای چندفرهنگی و جهان وطنی داده است. غنای فرهنگی آن با حضور هنرمندان با استعداد، تیم های ورزشی حرفه ای، مناطق حفاظت شده زیبا و مردم دوستانه افزایش یافته است.

جدا از تنوع رنگارنگ و تنوع فرهنگ در اینجا، تورنتو همچنین خانه بسیاری از معتبرترین مؤسسات آموزشی کانادا، از جمله دانشکده مدیریت تورنتو (TSoM : Toronto School of Management) است.

پردیس دانشکده مدیریت تورنتو TSoM در مرکز شهر تورنتو، قلب شهر با نزدیکی به تمامی امکانات واقع شده است. موقعیت مرکزی این امکان را برای شما فراهم می کند تا هر آنچه را که نیاز دارید، درست در نزدیکی منزل خود به دست آورید و از تجربه زتدگی دانشجویی خود در شهر لذت ببرید. دانشکده مدیریت تورنتو TSoM برای استقبال از دانشجویان از سراسر جهان و کمک به انتقال آنها به حرفه‌ای های موفق تلاش‌های بسیاری نموده است.

برنامه تحصیل در تورنتو

دوره های کارشناسی در کانادا می تواند سه یا چهار سال طول بکشد، در حالی که دوره های کارشناسی ارشد بین یک تا سه سال طول می کشد. برنامه‌های آکادمیک در تورنتو عمدتاً به زبان انگلیسی تدریس می شود، اما دوره‌های متعددی نیز با آموزش زبان فرانسه یا ترکیبی وجود دارد. دانشگاه‌های تورنتو طیف وسیعی از انواع مدرک از جمله لیسانس، کارشناسی ارشد، مطالعات تحقیقاتی، دکترا، گواهی‌ها، دیپلم‌های ، مطالعات مشترک و فراگیری آنلاین را ارائه می‌دهند.

برخی از قوی ترین و محبوب ترین رشته های درسی تدریس شده در تورنتو شامل رشته هایی مانند تجارت و بازرگانی، مدیریت، علوم زیستی، پزشکی، مهندسی عمران و برق، روانشناسی، ریاضیات، زبان‌های مدرن، علوم کامپیوتر، آموزش و پرورش و آموزش، مطالعات محیطی، روانشناسی و سیاست است.

دانشجویان بین المللی در تورنتو این امکان را دارند که در دوره های مختلفی شرکت کنند که آنها را برای پذیرش در دانشگاه های کانادا و محیط آکادمیک آماده می کند. اینها شامل دوره‌های پایه، دوره های پیش دانشگاهی، مدارس تابستانی و کلاس‌های سفارشی برای رشته های خاص و تخصصی (کسب و کار، حاکمیت، مهندسی، پزشکی، تدریس، حسابداری و غیره) می شود. دانشگاه‌های تورنتو دارای امکانات عالی دانشجویی مانند سیستم‌های کتابخانه بزرگ، خدمات دسترسی، بسیاری از امکانات  ورزشی، خدمات و رویدادهای شغلی کارآمد و غیره هستند.

فرصت‌های شغلی با تحصیل در تورنتو

تورنتو که پایتخت مالی کانادا در نظر گرفته می‌شود، دارای تجمع بالایی از بانک‌ها و شرکت‌های کارگزاری است و علت این امر شبکه‌های پخش ملی و رسانه‌ها هستند. اقتصاد تورنتو بسیار متنوع است و دارای نقاط قوت در فناوری، طراحی، خدمات مالی، علوم زیستی، آموزش، هنر، مد، خدمات تجاری، نوآوری های زیست محیطی، خدمات غذایی و گردشگری است.

برای دانشجویان تورنتو، تورنتو فرصت‌های بی پایانی مانند کارآموزی، کاریابی، موقعیت های داوطلبانه و مشاغل پاره وقت دارد. شرکت ها و کارفرمایان بزرگ در تورنتو عبارتند از Accenture، Deloitte، General Motors، Aecon Group، Marriott، McDonald’s، KPMG، Kruger، Unilever، IBM، Volkswagen، زیراکس و غیره هستند.

تجربه زندگی و تحصیل در تورنتو

تورنتو یک مرکز پررونق برای هنر، مد، موسیقی، تئاتر، انواع آشپزی و مناظر زیبای طبیعی است. موسسات و رویدادهای فرهنگی متنوع شهر شامل موزه‌های متعدد، جشنواره‌های بین‌المللی، اجرای زنده، مناطق تفریحی، مکان‌های تاریخی ملی و فعالیت‌های ورزشی است.

برخی از بناهای شاخص تورنتو عبارتند از: موزه سلطنتی انتاریو، باغ وحش تورنتو، برج CN، گالری هنری انتاریو، موزه هنر سرامیک گاردینر، مرکز علمی انتاریو، موزه کفش باتا، و موزه نساجی کانادا، تورنتو. باغ مجسمه، آکواریوم ریپلی کانادا، و باغ آلن است.

مناطق خرید شهر شامل محله یورک‌ویل، کوئین وست، مرکز ایتون، هاربورفرانت، منطقه سرگرمی، منطقه مالی، و محله بازار سنت لارنس است. گردشگرانی که از تفریح و فعالیت‌های خارج از منزل لذت می‌برند، از رودخانه‌ها، دره‌های عمیق و جنگل‌های شهری تورنتو لذت خواهند کرد. همچنین می‌توانید از جزایر تورنتو و آبشار نیاگارا دیدن کنید، در یکی از پیست‌های اسکی در داخل و اطراف شهر به اسنوبرد یا اسکی بروید یا از یک بازی هاکی لذت ببرید. تورنتو دارای زندگی شبانه برجسته‌ای است و کلوب‌های زیادی مطابق با هر سلیقه ای دارد (کاخ لیز، هورسهو، مجلس پارلمان، هاکستون، گل وحشی و غیره را ببینید).

فضای بین المللی در تورنتو

تورنتو به عنوان یکی از متنوع ترین شهرهای جهان طبقه بندی شده است، زیرا تقریبا نیمی از جمعیت تورنتو متولدین خارجی هستند. تورنتو یک کلانشهر واقعاً چندفرهنگی است و خانه بیش از 80 جامعه قومی مختلف است و دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسوی را به رسمیت می شناسد. اگرچه انگلیسی بیشتر در این شهر صحبت می شود. رایج ترین ریشه های قومی در تورنتو شامل انگلیسی، چینی، کانادایی، ایرلندی، اسکاتلندی، هند شرقی، ایتالیایی، فیلیپینی، آلمانی، فرانسوی، لهستانی، پرتغالی و غیره است. تنوع قومی تورنتو در محله هایی مانند محله چینی ها، کورسو ایتالیا، یونان تاون، بازار کنزینگتون، کره تاون، هند کوچک، ایتالیای کوچک، جامائیکا کوچک، پرتغال کوچک و رونسوالس منعکس شده است.

آب و هوای تورنتو

تورنتو تابستان های گرم و مرطوب و زمستان‌های سردی را دارد. میانگین دما بین ژوئن تا آگوست به 25 درجه سانتیگراد (77 درجه فارنهایت) می رسد، در حالی که میانگین حداکثر دما در ژانویه 1 درجه سانتیگراد (30 درجه فارنهایت) است. آب و هوای زمستانی می تواند تا شش ماه در این شهر (از نوامبر تا آوریل) ادامه داشته باشد، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که در ماه آوریل همچنان یک کت زمستانی بپوشید.

دلایل تحصیل در تورنتو

US News کانادا را به عنوان بهترین کشور جهان از نظر کیفیت زندگی و همچنین دومین کشور برتر جهان رتبه بندی نموده است. تورنتو به عنوان بزرگترین شهر کانادا، ترکیبی عالی از زندگی شهری و زیبایی طبیعی است. اگر عاشق طبیعت هستید مکان‌های زیادی در تورنتو وجود دارد که می توانید از آنها دیدن کنید. این شهر به دریاچه زیبای انتاریو و مناطق حفاظت شده بکر دسترسی دارد که می تواند دل هر علاقه مندان به طبیعت را آب کند.

تحصیل در تورنتو

اگر می‌خواهید آخر هفته به شهر بروید، تورنتو مرکزی از رستوران‌ها، کلوب‌ها و تفریحات شبانه برنده جوایز است. با جمعیت مهاجر متنوعی از سراسر جهان که فرهنگ خود را با خود می آورند، این شهر برای دانشجویان بین المللی عالی است تا احساس کنند در خانه خود هستند.

همه این ویژگی‌های تورنتو باعث می شود که دانشجویان بین المللی به این شهر بیایند و تحصیل کنند. دفتر آموزش بین المللی کانادا گزارش می دهد که 96 درصد از دانشجویان بین المللی در این کشور کانادا را به عنوان مقصد تحصیلی توصیه می کنند. 60 درصد از آنها نیز برای اجازه اقامت دائم در کانادا اقدام می کنند. این آمار همچنین نشان می دهد که در 10 سال گذشته تعداد دانشجویان بین المللی که به کانادا آمده اند 185 درصد افزایش داشته است. در ادامه بصورت موردی به 10 دلیل انتخاب تحصیل در کانادا و تحصیل در شهر تورنتو اشاره شده است.

  • کانادا از نظر کیفیت زندگی در رتبه اول جهان قرار دارد.
  • کانادا دومین کشور برتر جهان است.
  • تورنتو بزرگترین شهر کانادا است.
  • 5 میلیون نفر در سال 2018 از تورنتو بازدید کردند.
  • 170000 شغل توسط دانشجویان بین المللی در سال 2018 ایجاد شده است.
  • در سال 2019، انتاریو 76 درصد از رشد شغلی در کانادا را به خود اختصاص داده است.
  • مدیران استخدام می گویند کارمندان با تجربه بین المللی رقابت پذیری شرکت آن‌ها را افزایش می دهند.
  • نقل است که کارگران با تجربه بین المللی در مشاغل خود بهتر از سایر کارمندان عمل می کنند.
  • 96٪ دانشجویان بین المللی کانادا را به عنوان مقصد تحصیلی توصیه می کنند.
  • 60٪ دانشجویان بین المللی قصد دارند برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

سه دلیل اصلی که دانشجویان بین المللی کانادا را انتخاب می کنند:

  • کیفیت سیستم آموزشی کانادا
  • شهرت کانادا به عنوان جامعه ای بردبار و بدون تبعیض
  • شهرت کانادا به عنوان یک کشور امن

هزینه‌های زندگی دانشجویی برای تحصیل در شهر تورنتو

هزینه های مسکن شما به تنهایی بسته به نوع مسکن و مکان می تواند از 500 تا 2000 دلار کانادا در ماه متغیر باشد. خانه‌ها، خوابگاه‌ها و آپارتمان‌های مشترک معمولاً توسط اکثر دانشجویان ترجیح داده می‌شوند زیرا هزینه کمتری دارند و مقرون به صرفه هستند.

TSoM بسیاری از گزینه های مسکن خارج از دانشگاه را ارائه می دهد که مزایای جذابی مانند سپرده صفر و لغو آسان را ارائه می دهد. علاوه بر این، این سرویس همچنین پشتیبانی اضافی را متناسب با نیازهای خاص شما ارائه می دهد. در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید با مشاوران موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری در تماس باشید.

به غیر از اجاره، زندگی دانشجویی شما در تورنتو شامل هزینه های دیگری مانند حمل و نقل، غذا، تحصیلات و اوقات فراغت نیز می شود. شما می توانید از سیستم حمل و نقل عمومی عالی برای سفر در داخل شهر استفاده کنید و در هزینه‌های حمل و نقل صرفه جویی کنید. هزینه‌های غذای شما کاملاً به نیازهای شخصی شما بستگی دارد و می تواند از 40 تا 100 دلار کانادا در هفته متغیر باشد.

معرفی برخی مکان‌های معروف شهر تورنتو

تورنتو شهری گسترده است که همه چیز از شگفتی های معماری مانند برج CN گرفته تا رویدادهای فرهنگی دارد. در اینجا از چندین مکان می‌توانید بازدید کنید.

برج CN: برج CN دارای وجه تمایز این است که بلندترین ساختمان تورنتو و همچنین یکی از عجایب مدرن جهان است. سازه 553 متری این امکان را به شما می‌دهد تا کل شهر را از یک سکوی تماشای شیشه‌ای در بالاترین طبقه تماشا کنید.

موزه سلطنتی انتاریو (The Royal Ontario Museum) : علاقه مندان به تاریخ مطمئناً این موزه را دوست خواهند داشت تا به مجموعه عظیم آن با بیش از 6 میلیون شیء باستانی نگاه کنند. به غیر از آثار هنری و فرهنگی، موزه همچنین دارای مجموعه گسترده ای از استخوان های دایناسور است.

بازار کنزینگتون (Kensington Market) : حتماً از این مکان تاریخی دیدن کنید تا طعم تنوع تورنتو را بچشید. کل منطقه مجموعه‌ای متنوع از فروشگاه‌های پوشاک و گالری‌ها است.

تحصیل در تورنتو همراه با دریافت خدمات بهداشتی و درمانی

همه دانشجویان بین المللی باید یک برنامه پوشش پزشکی عالی برای مدت اقامت خود در کشور کانادا داشته باشند. شما باید یک طرح بیمه درمانی جهانی با پوشش گسترده را از یک ارائه دهنده بیمه قابل اعتماد خریداری کنید. شما باید مطمئن شوید که تاریخ پوشش بیمه درمانی قبل از سفر به تورنتو شروع می‌شود.

زمانی که در TSoM هستید، می‌توانید بدون وقت قبلی به چندین کلینیک در شهر دسترسی داشته باشید. اکثر این کلینیک‌ها در تمام روزها و ساعات طولانی باز هستند. آنها می توانند دسترسی سریع به توصیه های مفید در مورد مراقبت های بهداشتی کانادا یا هر گزینه درمانی اضطراری را برای شما فراهم کنند.

دانشگاه های بین المللی درجه یک برای تحصیل در تورنتو

تورنتو که در رتبه 13 در شهرهای برتر دانشجویی QS قرار دارد، پذیرای دانشجویان بین المللی از بیش از 160 کشور است. این شهر دارای طیف وسیعی از دانشگاه های معروف، محیط شهری بزرگ و هزینه‌های زندگی است که کمی کمتر از ایالات متحده است. همچنین یک مرکز مالی و تجاری بزرگ جهانی و همچنین سومین مرکز تولید فیلم و تلویزیون پس از لس آنجلس و نیویورک است.

تحصیل در تورنتو

سیستم آموزشی کانادا به دلیل کیفیت بالای آن شناخته شده است، اما تورنتو دارای بیشترین تعداد دانشگاه‌ها و کالج های برتر است. شش دانشگاه از ده دانشگاه برتر کانادا، از جمله دانشگاه تورنتو (University of Toronto )، دانشگاه واترلو (University of Waterloo) و دانشگاه کوئینز (Queen’s University) در انتاریو قرار دارند. علاوه بر این، انتاریو دارای بیشترین ورودی در رتبه بندی کلی QS با بیش از ده موسسه دانشگاهی رتبه بندی شده، در مقایسه با سه موسسه در بریتیش کلمبیا و شش موسسه در کبک است.

برترین دانشگاه‌های تورنتو

تورنتو که توسط The Economist به عنوان چهارمین شهر قابل زندگی در جهان رتبه بندی شده است، همچنین میزبان برخی از بهترین دانشگاه های کانادا است. دانشجویان از پیشینه‌ها و قومیت‌های مختلف به راحتی می‌توانند فرهنگ این شهر چندفرهنگی را در آغوش بگیرند. تورنتو بزرگترین شهر کانادا و پنجمین شهر بزرگ آمریکای شمالی است. جدای از این، یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی در سراسر جهان نیز به حساب می آید. به دلیل مرکز تجاری عالی آن، دانشجویان بین المللی فرصت های زیادی از نظر مشاغل پاره وقت و کارآموزی دارند.

دانشگاه تورنتو، دانشگاه رایرسون و دانشگاه یورک از بهترین دانشگاه های تورنتو هستند. علاوه بر این، بسیاری از دانشگاه‌های معتبر جهانی نیز در تورنتو قرار دارند. به لیستی از دانشگاه های تورنتو نگاهی بیندازید:

  • دانشگاه رایرسون (Ryerson University)
  • دانشگاه تورنتو (University of Toronto)
  • دانشگاه یورک (York University)
  • کالج جورج براون (George Brown College)
  • کالج هامبر (Humber College)
  • دانشگاه ترنت (Trent University)

دانشگاه رایرسون Ryerson University

دانشگاه رایرسون برای نوآوری و آموزش حرفه‌محور پیشرو در کانادا شناخته شده است. برنامه MBA آن به عنوان یکی از بهترین برنامه های تجاری در کانادا از نظر ارزش برای پول در نظر گرفته می شود. بیش از 100 برنامه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد. در ادامه به برخی دوره‌های محبوب ارائه شده توسط دانشگاه رایرسون اشاره شده است:

کارشناسی ارشد در علم داده و تجزیه و تحلیل Master of Science in Data Science and Analytics
کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر Master of Science Computer Science
کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک و صنایع Master of Engineering in Mechanical and Industrial Engineering

دانشگاه تورنتو  University of Toronto

دانشگاه تورنتو یکی از بهترین دانشکده های آموزشی و تحقیقاتی را در سراسر آمریکای شمالی دارد. از دانشکده مهندسی و دانشکده حقوق دانشگاه به دلیل برتری آن قدردانی‌های بسیاری شده است. همچنین برنامه‌های پزشکی و عملکرد تحقیقاتی آن نیز توسط صنعت تحسین شده است. این دانشگاه توسط رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی QS در سال 2018 به عنوان اولین دانشگاه در کانادا رتبه بندی شد. برخی از دوره‌ها، دانشکده ها و بخش‌های محبوب دانشگاه تورنتو عبارتند از:

علوم و مهندسی کاربردی Applied Science and Engineering
هنر و علم، پردیس سنت جورج Arts and Science, St. George campus
دانشکده منظر، معماری و طراحی دانیلز Daniels Faculty of Landscape, Architecture, and Design
علوم پرتو پزشکی Medical Radiation Sciences
برنامه بنیاد بین المللی International Foundation Program
حرکت شناسی و تربیت بدنی Kinesiology and Physical Education

دانشگاه یورک York University

دانشگاه یورک دومین دانشگاه بزرگ در انتاریو است. به دلیل برتری در تدریس و تحقیق، این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های انتاریو محسوب می‌شود. دانشگاه یورک رتبه یک را برای مطالعات ارتباطات و رسانه در انتاریو و رتبه دوم را برای انسان شناسی، هنر و علوم انسانی، هنر و طراحی و حقوق کسب کرده است. در ادامه به برخی از هایلایت‌های مهم دانشگاه یورک اشاره شده است:

  • دارای بیش از 300 باشگاه دانشجویی
  • دارای بیش از 200 شریک دانشگاهی بین المللی
  • بیش از 90 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه ظرف دو سال شغل پیدا کردند.

کالج هامبر Humber College

کالج هامبر تدریس و تجربه نوآورانه را در هر یک از سه پردیس خود ارائه می دهد. به عنوان یک موسسه پلی تکنیک، بر ارائه تجربه دنیای واقعی تمرکز دارد و همچنین یک رویکرد حرفه ای متمرکز در تدریس را اتخاذ می کند. این کالج بیش از 180 برنامه تمام وقت در بیش از 40 زمینه تحصیلی ارائه می دهد. دوره‌های محبوب ارائه شده توسط کالج هامبر عبارتند از:

گواهی فارغ التحصیلی در مدیریت بازرگانی جهانی Graduate Certificate in Global Business Management
گواهی فارغ التحصیلی در راه حل های فناوری اطلاعات Graduate Certificate in Information Technology Solutions
دیپلم پیشرفته در فناوری مهندسی کامپیوتر Advanced Diploma in Computer Engineering Technology

دانشگاه ترنت Trent University

دانشگاه ترنت که در سال 1964 تأسیس گردیده است، رتبه یک در مقطع کارشناسی در انتاریو و رتبه دوم به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی در کانادا را به خود اختصاص داده است. با داشتن نسبت دانشجو به استاد عالی 18:1، رتبه اول را در کانادا برای بورسیه‌ها و کمک هزینه‌ها توسط رتبه بندی دانشگاه Maclean در سال 2018 کسب نموده است. در ادامه به برخی از دوره‌های محبوب دانشجویان بین المللی ارائه شده توسط دانشگاه ترنت اشاره شده است:

کارشناسی ارشد تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ : مدل سازی کاربردی و روش‌های کمی Master of Science in Big Data Analytics: Applied Modelling and Quantitative Methods
کارشناسی ارشد علوم مواد Master of Science in Materials Science
کارشناسی سیستم های محاسباتی BSc in Computing Systems

سخن پایانی

در این مقاله به طور اختصاصی به تحصیل در تورنتو پرداختیم. و تلاش نمودیم تا شما را با هزینه‌های زندگی و تحصیل در شهر تورنتو، دانشگاه‌های برتر واقع در شهر تورنتو، دلیل انتخاب این شهر توسط دانشجویان بین المللی، فرصت‌های شغلی فارغ التحصیلان از دانشگاه‌های شهر تورنتو آشنا کنیم. هدف موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری (MMCF) کمک به متقاضیان و حمایت آن‌ها در رسیدن به اهداف تحصیلی و مهاجرتی و شغلی است. موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری خدمات مختلفی را در کانادا ارائه می‌دهد. تیم متخصص مجموعه مهرآیین مخبری  به شما در بدست آوردن اهداف مهاجرتی‌تان در کانادا کمک خواهد کرد. خدمات خود را به ارائه مشاوره جامع اختصاص داده‌ایم. خدمات این موسسه در زمینه بررسی جامع اولیه، مشاوره در مورد الزامات مورد نیاز، انتخاب رشته در دانشگاه مورد نظر، مراحل درخواست و دریافت پذیرش، کمک به تسهیل فرایند ویزا، همراه شما خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پیمایش به بالا